lørdag den 25. marts 2017

Paris Toujours

Paris Toujours har været på pindene siden engang i sommer. Jeg har altid en del projekter igang og strikker en pind eller to hist og her, når et andet projekt er færdigt, og jeg ikke har andet indenfor rækkevidde.

Den røde farve er noget nyt, men den blommetomatfarvede højlandsuld kunne noget......

Det er stort og enkelt, præcis som jeg kan lide det.






Det er en udfordring at tage de helt rigtige billeder af et stykke strik, ofte må jeg forsøge mig med flere locations, inden jeg finder det helt rigtige. I dag har jeg fotograferet 3 forskellige steder, og jeg er ikke 100% tilfreds med noget af det, derfor får I et lille udpluk, og håber I kan stykke det sammen til en bedre idé om, hvordan sjalet ser ud.

Jeg har brugt 251g Blackhill Højlandsuld i farven Blommetomat. Strikket dobbelt.







5 kommentarer:

  1. Veldig fint! Fargen kommer fint frem på alle bildene syns jeg.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot i blommetomat, som er en af mine yndlings-rød med den varme undertone. Jeg elsker mit Paris Toujours - også i dobbelt (gråt) højlandsuld og jeg er sikker på, at det kunne bruge et rød til selskab ,-)

    SvarSlet
  3. Perfekt ! helt vildt flot sjal, og fantastisk farve.

    SvarSlet






  4. نقل الاثاث بجدة يكسب لك مجموعة من المخاوف المتزايدة ونحن نفهم ذلك من خلال شركة نقل اثاث بجدة التي سوف تساعدك علي الانتقال الي مكانك الجديد للانتقال إلى مع ك ممتلكاتك القيمة بدون حدوث شئ لها فخدمات شركة نقل عفش بجدة لدينا تعمل بالجدول الزمني لمتابعة اعمالها بحرص وجدية ومنع الأفكار والقلق لأمتعتهم الخاصة بالعملاء فعليك التعامل معنا في شركة نقل اثاث بمكة التي لا داعي للقلق حول أي شيء. وعليك التوقف بالنظر حول حزم جيدة تقدمها لك شركة نقل عفش بمكة للحصول على خدمة شاملة.
    شركة تخزين اثاث بالرياض
    شركة تخزين عفش بالرياض
    شركة نقل اثاث بالدمام
    شركة نقل عفش بالدمام
    مستودعات تخزين الاثاث بالرياض
    شركة تخزين الاثاث

    SvarSlet
  5. Super... så fint. Deilige fargen og herlig mønsteret.
    Fantastisk du har strikkt. Jeg liker.
    Hilsen sender Viola God helg videre.

    SvarSlet