søndag den 8. maj 2016

Pink Memories

Isabell Kraemer er en af min absolutte yndlingsdesignere. Hun har for nyligt udgiver opskriften "Pink Memories", en opskrift der forener alt det, jeg synes bedst om: godt enkelt design, godt garn og smuk farve!
Jeg har altid haft en svaghed for de lyserøde nuancer, så måske derfor talte "Pink Memories" til mig med det samme. Farvejagten er altid spændende, jeg havde udvalg mig den helt rette nuance af pink ved garnudsalg; deres Blackhill Højlandsuld i farven "søstjerne". Det er det perfekte navn til garnet, for det er præcis søstjernefarvet. Kid-Silken fra Lana Grossa er gammelrosa, og en umulig farve ved siden af søstjernen, men sammen kunne de noget særligt.....





Her kommer farven bedst til sin ret




Faktaboks:
Jeg har fulgt opskriften til punkt og prikke. Isabells opskrifter er altid vidunderlige at følge.

9 kommentarer:

  1. Det er en meget smuk trøje, oge en fantastisk farvesammensætning.

    SvarSlet
  2. Fin trøje, og ja, godt sammenspil af de to Garner.

    SvarSlet
  3. Hvor ser den dejlig ud, det er sådan en model, jeg godt kunne finde på at strikke engang

    SvarSlet
  4. Super skøn sweater - både model, Garner og ikke mindst farven. :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig sød bluse. Den bog kender jeg slet ikke - og det er en fejl, kan jeg godt mærke

    SvarSlet
  6. nøj hvor er den flot - er også selv vild med Isabelle Kraemers opskrifter og må sige at jeg er da tosset med din udgave (som altid :O)

    SvarSlet
  7. Nydelig genser i en delikat farge!

    SvarSlet
  8. Herligt naar "umulige" farver bare lige pludselig danner magi sammen. Virkeligt flot.

    SvarSlet