fredag den 4. september 2015

Fisherman's pullover

I Sverige bor Milo. Milo bliver snart 4 år, derfor skal han have en god uldsweater og hue, til når han leger udenfor henne i børnehaven.
Milos mor har jeg kendt siden vi gik i 1. klasse, det er næsten 30 år siden...... Det betyder at jeg ikke ser søde Milo og søde Milos mor særlig tit. Derfor holder jeg særligt meget af at strikke til ham!

Jeg havde noget af det dejlige Abuelita garn liggende, det passede lige til en trøje til Milo. I Sverige hænger lækkert uldtøj til børn åbenbart ikke på træerne, hvilket jo egentligt er ret underligt, landets placering taget i betragtning.....






Jeg havde garn nok til en hue :-)

Faktaboks:
Opskrift: Fisherman's Pullover af Veera Välimäki
Garn: Abuelita Yarn fra Pickles i farven Oliven
Pind: 5
Forbrug: ca 170g til en str. 4



10 kommentarer:

  1. Et meget fint sæt der kan varme Milo til vinter {;o)

    SvarSlet
  2. Uldtrøje til børn burde hænge på træerne i Sverige 😀

    Men når det nu ikke gør, så er det jo ekstra skønt, at du kan trylle sådan en findrengetrøje og hue frem.

    SvarSlet
  3. Den er super fin - med søde og enkle detaljer :-)

    SvarSlet
  4. Den var fin, likte mønsteret foran på sweateren !

    SvarSlet
  5. Å, takk for påminnelsen :) den genseren er så fin! Heldige lille tass :))

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin, sød og enkelt og helt perfekt til en lille dreng. Et dejligt sæt. Det er da underligt, at de ikke gør sig mere i uldtøj i sverige.

    SvarSlet
  7. Et superfint sæt - rigtig fin model hvor der sker lidt.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet