søndag den 30. august 2015

Strik i Todbjerg

Hende Annette Danielsen er ikke helt tosset, hun fik skabt en kæmpe succes i går i Todbjerg. Vejrguderne var med os, og det samme var landets strikkeguruer. Fantastiske stande, lækkert (meget lækkert) garn, søde damer, god frokost, hyggelige omgivelser. Hele det lokale Todbjerg var igang, kirken, sognegården, forsamlingshuset og Annette Danielsens eget hjem var i brug. Det var en fantastisk dag.
G-uld pigerne var der, Rasmilla, Lillestrik, CaMaRose, Signe Strømgård, og mange andre var der. Jeg fik lidt godt med hjem, to nøgler Fino fra Manos del Uruguay købt hos Rasmilla og et nøgle smuk alpaca farvet af g-uldpigerne.

Tusind tak for et super godt arrangement Annette Danielsen! Det må du gerne gøre igen næste år!









Selvfølgelig havde jeg tanterne med, det er klart!!

8 kommentarer:

  1. Det var et super godt arrangement og hyggeligt at hilse på dig. Jeg købte 3 bøger og et kit til en kjole jeg ikke kunne stå for.

    SvarSlet
  2. Tak, for din søde kommentar :-) I ser ud til at have en fantastisk dag :-) Og jeg snøfter lidt endnu engang ;-) Men jeg er sikker på, at AD vil gentage, når nu det har været sådan en succes, ikke? :-)

    SvarSlet
  3. Edu har helt ret - det var et super arrangement som meget gerne må gentages.

    Dejlige billeder, og lækre ting du fik med hjem.

    Mon ikke vi mødes på Fanø? 😀

    SvarSlet
  4. Det var en helt utroligt god dag i Todbjerg. Et flot arrangement bredt smukt ud i hele Todbjerg.
    Lækkert garn du fik med hjem!! Jeg købte bøger....

    SvarSlet
  5. Kan kun give dig ret det var en super dag og med masser af glade strikke damer, garn og fede nye opskrift bøger. Hyggeligt at hilse på jer.

    SvarSlet