fredag den 8. maj 2015

luksus + luksus = luksus

I går surfede jeg rundt på Ravelry på jagt efter en cardigan. Jeg vil gerne have en sommercardigan i noget blødt lækkert garn. Jeg ville gerne stikke i uld, men jeg vil have noget blødt, garnet må ikke være spundet for fint, og jeg vil heller ikke have et loddent udtryk som med kid-silken. En svær garnjagt. Kid-silk sammen med uld og alpaca elsker jeg og bruger meget tit. Men det var ikke det jeg ledte efter denne gang. Jeg ville have noget mere glat.

Baby Alpaca Silk fra Drops laves i sarte farver, og jeg har egentlig ikke været så begejstret for farverne, men denne sarte tyrkis-blå er fantastisk. Jeg skal bruge strikkefasthed 18, så jeg strikker den sammen med en Drops Lace i næsten samme farve. (Begge garner er sat 35% ned lige nu)

Hvad skal jeg strikke? Jeg har lige fundet den smukkeste cardigan jeg har set i meget lang tid, jeg har aldrig set den før, meget mærkeligt, den hedder Acorns og findes lige her.




14 kommentarer:

  1. Acorn er et vakkert mønster! Dette kan bli bra! God trikkehelg ønskes.

    SvarSlet
  2. Det er en smuk cardigan og en god garn kombi.

    SvarSlet
  3. Den er rigtig flot og sikken en lækker blanding du har mixet der {;o)

    SvarSlet
  4. Rigtig smuk cardigan. Og farven er de rigtig sommerligt.

    SvarSlet
  5. Den model har jeg også kig på, den er simpelthen så smuk - og garnet, det får du ikke meget blødere

    SvarSlet
  6. Også jeg er faldet for det flotte mønster. Jeg har købt det på ravelry, men er endnu ikke kommet igang med at strikke modellen.
    Dit garn er et flot valg!

    SvarSlet
  7. Det garn kender jeg - det er nemlig super super lækkert

    SvarSlet
  8. Nej, hvor sjovt. Jeg er netop igang med en skappel-model i netop dette garn fra Drops. Strikkehilsner fra Lotte

    SvarSlet
  9. Dette kommer til å bli en nydelig sommerjakke. Lykke til!

    SvarSlet
  10. Yet my son has been using and I advice on how to use this Richard this reason district issues and this waste reason one Chris Hart got results quickly but at what price Pure Testo Xplode the short term medical problems with Pure Testo Xplode steroids are relatively modest and that is one of the reasons that people are tempted to use them certainly there are some guys who get acne there can be in some cases growth of female breast tissue most guys who use these drugs don't notice much of.

    http://www.idolizeadvancedeyeserumfacts.com/pure-testo-xplode/

    SvarSlet