fredag den 10. april 2015

Rillecardigan til ny verdensborger

Jeg har verdens bedste naboer. Naboer af den slags som er der, om man bare mangler et æg, eller er i alvorlig nød, fordi ens hus brænder. (Det gjorde det for 6 år siden). Naboer som altid er klar på en øl over hækken, eller på at hjælpe os med at klippe hækken, når vi unge og dumme ikke fatter, at den skal klippes inden Sankt Hans. De er på alle måder de bedste naboer.
Nu er de blevet bedsteforældre, deres søde datter har netop fået en lille dreng. Så jeg gør det, jeg nu gør bedst. Strikker lidt til den lille ny.
Jeg fik pludseligt travlt, for lille Oskar kom til verden 3 uger før tid. Stor, lækker og velskabt!

Jeg har strikket efter Lene Holme Samsøes "Babystrik på pind 3".




En rillecardigan str. 0-3 mdr. På mine Chiaogoopinde nr. 2,75 (Jeg er vild med de pinde!)
Strikket i drops alpaca farve: Lys camel nr 2020. ca 1,5 nøgle.

PS: Kære Alice, jeg beklager der gik så lang tid inden der kom nyt på bloggen! :-)

9 kommentarer:

  1. Den er fin. Og sikke en fin gave til naboens barnebarn.

    SvarSlet
  2. En fin lille trøje - naboerne er da vist også heldige, at de har dig som nabo.

    SvarSlet
  3. Herlig troeje. Saadan nogle naboer er guld vaerd.

    SvarSlet
  4. RIlletrøjen er en klar vinder til de små. En skøn model og en rigtig god ide at give bedste(forældrene)naboerne så fin en gave til deres barnebarn.

    SvarSlet