fredag den 17. april 2015

En karry-beige Redy

Redy er og bliver en favorit. Jeg har strikket en sart rosa til mig selv og en sort til min veninde Malene.
Men jeg kunne godt lige bruge en til, og jeg var sikker på, at beige kid-silk og meleret karry-agtig babyalpaca ville være en god og lidt særlig farvekombi. Jeg er fuldstændig vild med den farve, den har fået. Kid-silken lægger sig som et svagt gyldent skær ovenpå den karryfarvede babyalpaca, og jeg synes, det er så flot! Det er svært helt at gengive effekten på billeder. Til gengæld er den blødere end blød!

Malene er min model i dag, jeg er bedre bag kameraet end foran. Den hænger lidt på hende fordi den er lidt for stor, men heldigvis passer den mig :-)















Faktaboks:
Redy i XXL
Strikket i Karryfarvet babyalpca nr. 61fra BCGarn og beige Kid-silk nr 12 fra Drops på mine Chiaogoo pinde nr 4,5 og 3,5.
Ingen ændringer.



8 kommentarer:

  1. Den ser rigtig fin ud. Det ser ud til at være en rigtig fin effekt med de to garner sammen :-)

    SvarSlet
  2. Super flot - kan godt forstå det er en yndlingsmodel

    SvarSlet
  3. Den er saa flot den model. Det naestsidste billede giver en superflot kombination. Laekker.

    SvarSlet