fredag den 6. marts 2015

Bella top til skønneste Rita

Lille Rita er faktisk årsagen til at jeg begyndte at strikke for 4,5 år siden. Hendes mor er en god gammel veninde, og da hun ventede Rita, måtte jeg forsøge mig med en strikket gave.
Det blev dengang til et par små sokker og en vest, interessen for strik er siden dengang vokset ret eksplosivt.
I weekenden var vi et smut i København for at besøge hele Ritas familie, og selvfølgelig skulle hun havde lidt strik.

Bella er en fantastisk opskrift som kan varieres i det uendelige, da Lene Holme Samsøe har designet den både som top, tunika, trøje, cardigan og kjole. Jeg har strikket den både som en babyvest og som en cardigan.








Hun er cute ik´?

Bella toppen er strikket på pind 3 i Drops alpaca i farven sennepsgul (2923).
2 nøgler har jeg brugt i str. 5 år.

9 kommentarer:

  1. Både kjolen og pigen er søde {;o)

    SvarSlet
  2. De passer sådant sammen fine og søde begge. Fin farve.

    SvarSlet
  3. Bella er bare rigtig fin - og det samme var din motivation for at begynde at strikke ;o)

    SvarSlet
  4. Og nu ved jeg så hvad jeg vil bruge noget af den alpacca jeg har til. Tak for inspirationen. Men først skal jeg lige have min cardigan lavet færdig

    SvarSlet
  5. Hvor er hun herlig i den. Sikke et grin.

    SvarSlet
  6. You have a nice blog! I love it, I am very entertained and I learned a lot! I will follow all your posts everyday! You are a genius indeed and all of your words are meaningful, I will promote your blog to my friends and I am very sure they will also like your blog!

    Hot Artz
    Move Igniter
    Rugged Breed
    Lette's Haven

    SvarSlet