tirsdag den 10. februar 2015

Jeg er uforskammet forkælet!

Det er næsten frækt at være så forkælet som jeg er, en ting er, at jeg kan strikke alt det, jeg drømmer om til mig selv. En anden ting er, at det ikke forhindrer søde Mette i at strikke til mig alligevel. Mette har en svaghed for lace, så når jeg falder over et sjal eller lign. i lace, så virker Mette oftest så begejstret for projektet, at det næsten ville være synd, ikke at lade hende strikke det ;-)
Tak Mette!!!! Du er en skat!









Opskriften hedder Laminaria, jeg blev inspireret af denne strikker Nasseknits
Strikket i drops alpaca 6 nøgler

23 kommentarer:

  1. Det er godt nok meget smukt. Og farven er også perfekt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Merete! Det er på alle måder perfekt!

      Slet
  2. Så vakkert sjal! Du er heldig som har en så flink og snill venninne:)

    SvarSlet
  3. Åh gid man havde en der gad det for en...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh glemte helt at skriv wauuu det er flot.

      Slet
    2. Jeg er så vild med det!! Jeg er heldig :-)

      Slet
  4. WOUW - hvor er det flot - ja, bare man havde en "Mette" :)
    Hyggeligt at hilse på dig i fredags :)

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er så dygtig hende Mette! Hyggeligt at møde dig Ulla, håber det hår fremad med tæpperne :-)

      Slet
    2. Ja, stille og roligt - det er bare hyggearbejde, så det basker :)

      Slet
  5. Det er så super duper flot og så i lækker alpaca - mums 💕 godt gået Mette!

    SvarSlet
  6. Det er så super duper flot og så i lækker alpaca - mums 💕 godt gået Mette!

    SvarSlet
  7. Herligt at blive forkaelet og sikke et laekkert sjal. Og saa i alpaca, miam miam.

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt. Dejligt med så dygtig og hjælpsom en veninde

    SvarSlet
  9. Det er da en win win situation - med sådan en veninde. Smukt sjal.

    SvarSlet
  10. hvor er det et fantastisk sjal ! så smukt i lace.

    SvarSlet
  11. Lace strik er dejligt og det er da fornemt, at få sådan en gave. Det er et super lækkert sjal :-)

    SvarSlet
  12. Det er super smukt sjal, flot arbejde af Mette og du ser bare knald godt ud med det på. 😊

    SvarSlet
  13. Hvilket smukt sjal, dejligt at have en til at opfylde sådan et ønske

    SvarSlet
  14. Da er du jammen det heldig. Vil jeg ha noe så må jeg nok strikke det selv. Dette var helt nydelig!

    SvarSlet