fredag den 26. december 2014

Sweater til nevøen

Min nevø Casper på snart 19 vil gerne have hjemmestrikkede trøjer til jul. Så det skulle han selvfølgelig have.
Jeg har taget udgangspunkt i en sweater han havde i forvejen (købt). Rettet til så den fik præcis de mål Casper ønskede. Det er en helt enkel sweater, strikket nedefra i glatstrik.




Fakta:
Opskrift: Min egen, men tag evt udgangspunkt i denne fra Drops. Den har samme strikkefasthed, så kan man undlade rullekrave og rib i siderne. Jeg bruger tit en basisopskrift at støtte mig til.
Garn: 12 nøgler Drops Nepal i koksgrå
Pind: 4,5 og 5

8 kommentarer:

  1. Den er blevet flot og han ser glad ud {;o)

    SvarSlet
  2. Flott gjenser til kjekk nevø! Den kledde han!

    SvarSlet
  3. En flot trøje der klæder ham fantastisk.

    SvarSlet
  4. Super fin, kan godt forstå han blev glad for den.

    SvarSlet