onsdag den 12. november 2014

Om jeg har en ræv på hovedet? Ja da!

Jeg har den dejligste, sødeste og skøreste svigerinde. Hun er ikke som andre jeg kender. Hun er helt fantastisk og særlig og helt sig selv. Derfor er hun også komplet ligeglad med hvad andre synes. Hun elsker dyr, og hun vil gerne have en hue som er en ræv. Bum!

Om jeg ville strikke en til hende? JA DA!!




Det er ikke alle der kan bære sådan en hue, men det kan Carina, og hun ser ovenikøbet lækker ud i den.

Den lille frække unge bagved er min, hun har også fået lov at prøve huen, og den er også ret sød til børn:

Opskriften findes via Ravelry på dette link.


10 kommentarer:

  1. Skøn hue der kun kan vække smil :-)

    SvarSlet
  2. Hihi hvor fedt at møde en voksen der tør bryde med normen. Den er fin

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er den sød!! Fedt, at der er nogle voksne, som stadig har et barn gemt i sig. Livet er bare så meget sjovere på den måde! :)

    SvarSlet