fredag den 31. oktober 2014

Satsuma Stripes

Det hænder at veninder ønsker noget strik. Jeg kan ikke strikke til alle, der spørger, men de der er tættest på mig, bliver af og til forkælet med noget hjemmestrik.

Denne gang er det min veninde Mette fra Odense, som har ønsket netop denne sweater.
Det er godt at jeg ikke kan passe den, for så have jeg beholdt den.
250g blød babyalpaca...







Opskriften er fra Ravelry og hedder Satsuma Stribes, jeg har strikket på pind 3,5 (Chiaogoo) i babyalpaca fra BC-garn. 200 g bundfarve, 50 g blå. Købt hos garnværkstedet.

Den er snart på vej til Odense, hvor jeg håber, den bringer glæde.

11 kommentarer:

  1. Din blog er alt for fristende. Meget meget lækker trøje, du har strikket til din veninde

    SvarSlet
  2. Den ser vel nok blød og let ud, og sikke smukke farver sammen

    SvarSlet
  3. Nææææh, se nu der, hvor er den fin. Må straks på ravelry :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bluse fed. Og sikke nogen skønne farver. Den kan da ikke skabe anden en glæde, når den modtages.

    SvarSlet
  5. hvor er den flot - skønne farver. Heldige venind {;o)

    SvarSlet
  6. Du er en god veninde. Og flot du også har tid og overskud pt hvor du bruger en del af dine timer i garnbutiken.
    Dejlige farver. Er vild med den.

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare flot! Den ser i hver fald meget blød, let og behagelig ud. Jeg er sikker på at modtageren bliver helt glad for den!
    God weekend!

    SvarSlet
  8. Den er smuk :-) Og Odense-veninden bliver meget glad, er jeg sikker på.

    SvarSlet
  9. Meget fin, og skønne farver. Jeg er sikker på at der er en der bliver glad.

    SvarSlet