fredag den 24. oktober 2014

Bloggen bliver 4 år, det fejres med en Give Away!!

I dag kan jeg fejre 4 år med bloggen. Det er næsten ikke til at fatte, at det kun er 4 år, jeg har strikket, fotograferet og blogget.
At blogge om strik blev en hobby næsten på højde med strikkeriet selv. For mig er et strikkeprojekt ikke færdigt, før det er lagt på bloggen og helst også på Ravelry.

Men bloggen er jo intet uden læsere. Jeg er både lykkelig og overrasket over at så mange følger med, over 300 læsere er det blevet til over de sidste 4 år, og jeg er så taknemlig. Tusind tusind tak fordi I er med til at gøre bloggen levende, uden jer var det ikke sket.

For at fejre bloggens fødselsdag har Mette fra Garnværkstedet doneret 2 nøgler af mit yndlings strømpegarn det smukke Fino Organic wool + nettle fra Onion.
Garnet findes i disse smukke farver med et meget flot spil.



For at vinde de to nøgler skal du blot lægge en kommentar. Jeg trækker en vinder på torsdag d. 30. okt. Der er frit valg mellem de 10 farver. Der går to nøgler til et par Rye-sokker magen til dem jeg har strikket i brun.












51 kommentarer:

  1. Shjertelig tillykke med de 4 år, jeg følger dig med stor glæde, du strikke så skønne sager.

    SvarSlet
  2. Gratulerer med bloggbursdag (som vi sier i Norge) og lykke til videre!

    SvarSlet
  3. tillykke med din 4 års fødselsdag på bloggen. Jeg vil ikke have noget imod at vinde det skønne strømpegarn:-)

    SvarSlet
  4. Et stort tillykke med de 4 år,og alt det dejlige strik du laver.

    SvarSlet
  5. Tillykke med bloggen. Jeg nyder at kigge med og syntes bloggen er super inspirerende.

    SvarSlet
  6. Tillykke med de 4 år. Flotte ting du laver👍

    SvarSlet
  7. Tillykke med de 4 år, altså bloggen...lækre farver i garnet...

    SvarSlet
  8. Tillykke med de 4 år. Jeg har læst med i et godt stykke tid, men er ikke altid god til at kommentere...Garnet ser virkelig lækkert ud, så det vil jeg gerne vinde. Jeg har en svaghed for strømpegarn, for det er jo så nemt at gå til med et par strømper.

    SvarSlet
  9. Tilykke. Aldrig dejligt at følge med her på bloggen :-)

    SvarSlet
  10. Tillykke. Jeg er altid glad for at læse din blog. Du har en skøn stil.

    SvarSlet
  11. Har det gått fire år allerede! Så moro! Gratulerer! Veldig kjekt å følge bloggen din.

    SvarSlet
  12. Tillykke Tillykke med de 4 år. Super lækkert garn og flotte farver. :)
    Det ville jeg gerne prøve.

    SvarSlet
  13. stoet tillykke med din blogs 4 års dag. Vild at tænke på alt det du kan med strik, når du ikke har strikket længer. Det viser bare at du har fundet din rette krea hylle. Dejligt.
    God weekend

    SvarSlet
  14. Tillykke med 4-års blog-fødselsdagen :o) det har været en fornøjelse at følge dig - og altid inspirerende. Jeg er stadig imponeret over måden hvorpå du bare sprang ud i strikkeriet. Det er en lækker give-away - som jeg meget gerne deltager i.

    SvarSlet
  15. den turkise er jeg vild med, gerne med:)

    SvarSlet
  16. Tillykke med de 4 år. Vil rigtigt gerne vinde den turkise eller den brune. Super fede farver;)

    SvarSlet
  17. Flott blogg som jeg har fulgt lenge :) Gratulerer med 4 fine år, håper på enda flere :) Klem fra Beth

    SvarSlet
  18. Det ser dejligt ud, dem vil jeg meget gerne vinde!

    SvarSlet
  19. Tillykke med de fire år! Jeg følger med glæde de lækre ting du får lavet og at vinde sådan noget lækkert garn oveni ville da være dejligt!

    SvarSlet
  20. Tillykke med de 4år. Følger bloggen fast, da den gir rigtig god inspiration og du laver flot arbejde.

    SvarSlet
  21. Tillykke med de 4 år, det er en fornøjelse at følge dig :-) håber jeg er heldig at vinde til et par varme strømper, det er virkelig smukke farver

    SvarSlet
  22. Stort tillykke med bloggen {;o)

    SvarSlet
  23. Tillykke med de 4 år, fra en som lige er begyndt at blogge.

    SvarSlet
  24. Wow, 4 år! Stort tillykke med det! Håber, du fortsætter i mindst lige så lang tid. :)
    De bedste hilsner
    Katharina

    SvarSlet
  25. Gratulerer med 4 år :)
    Jeg er en ny leser, men liker bloggen så jeg legger deg til i bloggrullen :)

    Håper du får en herlig helg :)

    SvarSlet
  26. Tillykke med blog-fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  27. Tillykke med de 4 år.Synes det er så inspirerende at se hvad andre strikker.Dine sokker er vist lige hvad jeg har ledt efter -lidt tykkere garn og pinde - smukke er de også.Kunne da bestemt godt tænke mig at vinde garn til et par strømper.God weekend og strikkelige hilsener - Karin

    SvarSlet
  28. Tillykke med blogfødselsdagen. Det er en fornøjelse at følge dig. Du laver så fine ting.

    SvarSlet
  29. Stort tillykke med de 4 år. Du er super inspirerende og jeg elsker din blog.

    SvarSlet
  30. Hej og tillykke med de 4 år.
    God aften

    SvarSlet
  31. Mange tak for din dejlige blog, som er mig til stor inspiration :-D Og et hjerteligt tillykke med din blog-fødselsdag!!

    SvarSlet
  32. Gratulerer med 4 års blogging! Jeg kunne tenke meg alle fargene, men mulig mest lys rosa?

    SvarSlet
  33. Tillykke med blog fødselsdagen :)

    SvarSlet
  34. Tillykke med de 4 år, jeg ved præcis hvordan du har det - der skal både være orden på strikningen, men også Ravelry og blog. Tillykke igen!

    SvarSlet
  35. Jeg følger trofast din meget inspirerende blok. Og jeg er glad for at strikke strømper. Stort tillykke med de 4 år som blogger.

    SvarSlet
  36. Gratulerer med 4-års bloggbursdag!

    SvarSlet
  37. Tillykke med blogfødselsdagen - jeg har læst med i et par år nu og selv om min blog er en haveblog, så er jeg passioneret strikker og handler af og til hos Mette.
    Din blog er bare skøn at læse med på.

    Ulla

    SvarSlet
  38. Til lykke med de 4 år! det er til stor inspiration at følge med :-)

    SvarSlet
  39. tillykke med de fire år, det er så dejligt at følge med og lade sig inspirere

    SvarSlet
  40. Tillykke med de 4 år. Og tak for inspirationen.
    Jeg kender godt det med, at strik først er færdig når det er foreviget på Ravelry og Instagram :-) og tør-strikning tager meget af ens tid.
    Men dejligt at blive inspireret af andre og strik er så trendy efterhånden.
    Kærlige hilsen
    Mona

    SvarSlet
  41. tilløk ! du er vild inspirerende at følge - fede billeder og skønt strik! deltager ikke i din give away - ka jo selv gå ned til den skønne garnbutik og købe et par nøgler til de fede strømper - rye - dem må jeg prøve :) kh Gitte

    SvarSlet
  42. Tillykke med de 4 år med bloggen. Jeg holder af at følge din blog og se hvad du skaber inderfor strik. Vildt godt gået af en pige som for 4 1/2 år siden ikke kunne strikke. Garnet ser lækkert ud. Strikker selv sokker til mine drenge på 12 og 9 som de elsker at have på i støvlerne i vintermånederne. Derfor vil den blå garn være ønsket.
    Forsat held og lykke med bloggen - og strikkeriet

    SvarSlet
  43. Tillykke med bloggens fødselsdag. Tiden går hurtigt, når man har det sjovt :-)

    SvarSlet
  44. Følger med i hvert indlæg på din blog, har dog ikke kommenteret før. Du har inspireret mig til at strikke til mig selv - efter 4 år hvor alt strik er gået til familie og venner. Nu har jeg en skøn bloomsbury og planer om Cille og Celia også til mig selv!

    SvarSlet
  45. Tillykke med bloggen, gid jeg vinder!!

    SvarSlet
  46. Stort tillykke søde :-) En fornøjelse at følge at følge dig her, men især IRL!

    SvarSlet
  47. Stort tillykke og tak for en dejlig strikkeblog.

    SvarSlet