torsdag den 18. september 2014

Hundeejer på godt og ondt....

Jer derude der også har hund, ved hvor smertefuldt det er at miste dem. Vi har mistet vores vidunderlige hund Sofus for 3 uger siden. Han blev kun 4 år, men fik cancer, og blev lynhurtigt meget syg.



Lige så stortudende og ulykkelig jeg har været, lige så langt ude glæder jeg mig til, at jeg om 6 uger må hente en ny hvalp. En af disse guldklumper:


Tiden må godt gå hurtigt, for her er tomt og underligt uden en hund. Det er underligt at komme hjem, det er underligt at tabe mad på gulvet, og det bliver liggende......
Vi skal have en dreng, men hvad skal han mon hedde, vi har et par gode bud, men hvis du har et vil jeg gerne høre det.


http://spellbinders.dk/?page_id=117


15 kommentarer:

  1. Åh sikke noget skidt med Sofus, 3 år skulle jo ha været hans bedste alder. :(
    Vi har selv været uheldig med hunde men de 3 vi har haft i mit voksen liv hed/hedder Quato, Balder og vores nussehund nu hedder Bailey, de navne er blevet valg ved hundens personlighed, så er sikker på at et af jeres bud er perfekt.:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups 4 år, det ville min tablet ikke skrive, havde ellers trykket det.

      Slet
  2. Årh Camilla, hvor jeg føler med jer, det må være så hårdt, og jeg kan godt forstå, du har stortudet.
    Skønne hvalpe I skal vælge mellem, de er altså ikke til at stå for

    SvarSlet
  3. Ingen tvivl,ved desværre præcis hvordan I har haft det i jeres familie,det er SÅ svært og urimeligt at skulle sige farvel for tidligt ,samtidig glæder det mig så også at I har valgt at få hund igen,en gang hundeejer og de glæder og sorger som følger med,og man kan ikke undvære dem

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen noget af det værste, det er jo også et medlem af familien.
    Jeg selv har prøvet det nogle gange og det frygteligt.
    Sofus var desværre alvorlig syg kunne jeg forstå, og lige netop der må man ikke være egoistisk, godt han fik fred på en god måde, han kunne jo heldigvis ikke fatte hvad der skete.
    Glæd dig over minderne, og glæd dig til din lille hvalp.
    Navnene kommer af sig selv synes jeg, når man har fået den hjem.
    Lykke til.

    SvarSlet
  5. Øv, det er så super hård at midste de kære dyr vi holder af. Også selvom vi ved de ikke lever for alt tid. Vi har kat men jeg lover fig at det er det samme som en hund når han går bort. Og så blev jeres dejlig hun kun 4. Øv altså. Sender dig et knus til at varme dig på, ind til den lille ny kommer.
    Kan også godt sætte mig ind i at glæder sig til en lille nu. Glæder mig til at hilse på ham en dag også.

    SvarSlet
  6. Åh det er slemt at sige farvel til en elsket hund, har også selv prøvet at miste hund i ung alder pga sygdom. Dejligt i midt i savnet kan glæde jer til at lille nyt familiemedlem - navnet og billeder glæder jeg mig til at se :-)

    SvarSlet
  7. Kan kun tilslutte mig, det er ganske forfærdeligt! Men sikken en dejlig lille vaps I får {;o) vores hyggehund hedder Hugo, mon ikke I finder det helt rigtige navn?

    SvarSlet
  8. Det er bare så slemt at miste et elsket kæledyr, føler med dig. Men det er dejligt at du kan se frem til en lille ny inden for nærmeste fremtid.
    Jeg ville foreslå navnet Aslan opkaldt efter den store hvide løve fra Narnia fortællingerne.

    SvarSlet
  9. Det er bare hårdt at miste et elskede kæledyr, så jeg føler med dig/jer. Så er det skønt at have noget at glæde sig til. Jeg synes at han skal hedde Tor , lige som min egen hund.

    SvarSlet
  10. øv for pokker! det er aldrig nemt, vel
    Er sikker på at I nok finder et skønt navn til den lille nye uldtot..

    SvarSlet