tirsdag den 26. august 2014

Handtak, -ja tak!

Handtak hedder disse vidunderlige islandske vanter fra bogen Islandsk Strik. Bogen er en oplevelse i sig selv, og selvom jeg ikke får strikket alle de sweatere der er i, så nyder jeg at se bogens fine billeder.

Vanterne er et hurtigt og sjovt projekt, det eneste der ikke er sjovt, er alle de ender der skal hæftes bagefter.



Vanterne er strikket i dobbelt alpaca fra drops, de rester jeg nu havde i kurven. De var til mig selv, men min kære veninde Lise har snuppet dem....

20 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt din veninde, de er virkelig flotte :-)

    SvarSlet
  2. Super fine. Du må igang med et par til dig selv

    SvarSlet
  3. Dine Handtak er bare skønne ! flot farvesammensætning - og et perfekt projekt til at få has på rester. Forstår godt at Lise lige snuppede dem :o)

    SvarSlet
  4. De er da bare skønne, jeg må vist i restekurven :-)

    SvarSlet
  5. De vanter er virkelig flotte, de er meget inspirerende og snart kommer
    vel tiden hvor vi skal have dem på.

    SvarSlet
  6. Detn kan jeg da godt forstaa at hun gjorde hihi. Hvor er de laekre.

    SvarSlet
  7. Jeg ville have gjort som Lise :) de er da for fede. Du må finde nogle flere rester og lave et nyt par inden kulden vender tilbage

    SvarSlet
  8. Æjj hvor er de flotte, denne opskrift har jeg begyndt på mange ganger, men aldrig gjort færdig

    SvarSlet
  9. De er så fine. Og sådan et projekt til at bruge resterne kunne jeg da også godt tænke mig snart. ;)
    Vh Katharina

    SvarSlet
  10. Wow! De var flotte! Digget fargene!

    SvarSlet
  11. Så fine, og en meget brugbar anvendelse for restegarn:)

    SvarSlet
  12. Åhh de er fine og Tak for din Kommentar,og Ja vi må finde en anden ;-)

    SvarSlet
  13. Det var super fine votter!
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlet
  14. Nydelige votter! Takk for boktips også :-)

    SvarSlet