torsdag den 31. juli 2014

Sommerferie og sommerstrik

Vi har haft en forrygende sommerferie. Vi har været 14 dage på skønne Læsø, isoleret fra hele omverdenen. Sådan føltes det i hvert fald, ingen internet og meget dårlig mobildækning.
Ingen blog, næsten ingen facebook. Kun fred og ro og smuk smuk natur.
Det har i sandhed været et paradis.

Jeg har strikket på et hørsjal, helt genialt i sommervarmen, selvom jeg havde fornægtet at strikke i hør, det stride garn! Men jeg har skiftet mining, hør er skønt, ikke blødt, ikke det fjerneste, men lækkert alligevel.


Og så har jeg hæklet på mine afrikanske blomster.




Derudover har vi nydt Læsø i fulde drag, hvis du aldrig har været der, har du virkelig en oplevelse til gode. I får lige en håndfuld billeder:









9 kommentarer:

  1. Har for mange år siden haft en sommerferie på Læsø, og mindes det med stor glæde. Især oplevelsen med Sydesalt var stor.

    SvarSlet
  2. Det ser dejligt ud og det lyder som om du har haft det rigtig godt!

    SvarSlet
  3. Ser godt ud, dejlige ferie billeder og af fint strik.
    Det har også været perfekt til udeliv her i sommer, lige det man har brug for når man er på Læsø.

    SvarSlet
  4. Super fede farver det strik er i, hvad strikker du ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Violykke. Jeg strikker på dette sjal: http://www.ravelry.com/patterns/library/ashburn

      Slet
    2. Åh det er flot, men på engelsk ;0) ikke min stærke side.

      Slet
  5. skønne billeder, oser af stemning og vidner om en skøn sommer.

    spændende strikke projekt - dog bliver jeg ikke fristet af hør.... lidt for krads ?

    og dine smukke afrikanske blomster de er stadig lige bedårende

    SvarSlet