fredag den 6. juni 2014

Hurra!!! Jeg fik det!

Hvor heldig kan man være? Tænk engang at jeg fik Mettes smukke sjal.

Jeg tror hun havde strikket små 10 cm, da jeg måtte fortælle hende, at det sjal stod der Camilla på. Jeg var helt forelsket i de mange farvede striber. Jeg gav hende ikke 10 sekunders fred, hun kunne ikke strikke så meget som en pind, uden at jeg måtte minde hende om, at der stod Camilla på, i langt højere grad end der stod Mette.

Og tænk sig, hun var enig med mig fra start, men sagde ikke noget, før sjalet var færdig og fint pakket ind til mig!
Jeg blev sgu lidt rørt.....

Nu hænger det ude i min entre over min nye yndlingstaske, som jeg lige har købt i Amsterdam. Og de klær  hinanden umådelig meget.




Opskriften er fra drops, og strikket i Drops Fabel. Hun har strikket det større og lidt løsere end opskriften foreskriver. 


Tasken er syet i Amsterdam, alle tasker er unika og håndsyet af rester fra militæret. Jeg er så vild med den. Tjek deres hjemmeside ud her: Atelier de l'Armée

14 kommentarer:

  1. Det er da også vildt fantastisk smukt ,sådan et gad jeg ihvertfald også godt eje ,og feeeeed taske

    SvarSlet
  2. Det ser superskønt ud, kan godt forstå du er glad

    SvarSlet
  3. Ej hvor var du heldig!! Tænk at så små hint bliver opdaget! {;o)

    SvarSlet
  4. Og saa sagde hun ikke noget hehe, hun er da god hende Mette hihi, der fik hun dig. Skoent sjal, jeg er enig i at maatte blive dit.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot sjal, som skabt til din nye skønne taske :-)
    Dejligt med søde betænksomme veninder

    SvarSlet
  6. Det er pokkertagemig også FEDT :-)

    SvarSlet
  7. Heldige dig, det er et lækkert sjal. Fed taske :)

    SvarSlet
  8. Lækre sager .. Kunne godt blive fristet

    SvarSlet
  9. Det er virkeligt smukt! Jeg kan godt forstå du blev glad. Kan du mon finde ud af hvilket garn og farver hun har brugt?

    SvarSlet
  10. Hvis du følger linket til opskriften kan du se hvilke farver der er brugt, det er strikket i de samme farver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg syntes bare at de så lidt anderledes ud de foreslåede farver og så dit. Jeg har dem i indkøbskurven og skal bare trykke ok :)

      Slet
  11. hvor er det fint, dejlig gave :)
    KH Micha

    SvarSlet