fredag den 23. maj 2014

Strik og Storby

Vi er i Amsterdam, her er SÅ skønt!! Vi bor hos min mands søster og familie i et vidunderligt hus lidt uden for Amsterdam og vi har det forrygende.

Her er også lidt tid til strik, jeg har gang i et vidunderligt projekt. Denne gang kom garnet først. Jeg har købt 500g af den lækreste silke og merino. En silkbloom ekstra fino i en sart karamelfarve, jeg strikker den sammen med baby alaca også fra BC garn i samme farve. Jeg strikker en helt plain oppefra og ned sweater efter Liselottes opskrift. Det er en vidunderlig garnkombi!




I går gik vi Amsterdam tynd. Vidunderlig by!!

7 kommentarer:

  1. Den blir lekker i det nydelige garnet :)

    SvarSlet
  2. Den bliver skøn at få på. Dejligt at din strikkepause er slut

    SvarSlet
  3. Så herlig! Kos deg med tur og strikking:-)

    SvarSlet
  4. Det lyder perfekt med en ferie i Amsterdam :o) - incl strik. Fortsat god ferie.

    SvarSlet
  5. Glæder mig at høre, skal selv derned til sommer. Der kommer måske anbefalinger og adresser, hvis du finder noget must - see - strikrelateret. Jeg har længe ønsket at gense denne by, så jeg vil holde mig opdateret på dine oplysninger

    SvarSlet