søndag den 11. maj 2014

Garn-weekend

Hele fredag hjalp jeg Mette i biksen, og fik selv lidt godt med hjem.

I dag var jeg på besøg hos Garnudsalg for at se deres nye lokaler. HOLD DA OP!!! Sikke et dejligt sted de er flyttet ind i! Stort tillykke med de nye lokaler, det så helt fantastisk ud.

Da jeg træder ind ad døren møder jeg Ulla som den første. Det er altid dejligt at møde blog-vennerne IRL. Det var dejligt at møde dig Ulla! Tak for hjælpen i dag og den hyggelige garnsnak :-) Liselotte, jeg fik ikke sagt ordentligt farvel, men det var en sand fornøjelse at besøge jer i de nye lyse og dejlige lokaler! Vi ses igen!


Jeg fik ikke købt alverden, men det var egentlig heller ikke planen, jeg skulle bare lige ose lidt. Jeg fik lidt med hjem, et par nye farver til samlingen af Højlandsuld og lidt Silk Mohair plus et nøgle af den nye Pacalina, den måtte jeg have med hjem og teste.


Et nøgle Viol, et nøgle Kommen, et nøgle Pacalina og to nøgler Silk Mohair i farvet kit.

9 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. Det var så hyggeligt at hilse på dig og dine smukke piger..

    SvarSlet
  3. Og jeg så dig, da du stod og betalte :) Men jeg nåede dig ikke, før du var ude af døren igen... Måske en anden gang :)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en dejlig garn weekend i det jyske :)
    Fine nøgler du fik med hjem :)

    SvarSlet
  5. Kan da sige at du har fået fiber nok i den her weekend.
    Glæder mig til at se hvad det garn du købte hos Mette bliver omsat til for det var godt nok lækket.
    Fede farver fra garnudsalget.

    SvarSlet
  6. Sikke fint garn du fik handlet i det nordjyske. Nåede ikke selv derop, men fik nok også garn nok hos garnværkstedet i fredags og lørdag til et par projekter. Er død spændt på om de strømper som matilde bestilte kan strikkes ? ;) ... Og så var det helt skønt at hilse på dig igen !

    SvarSlet
  7. Kære Camilla, det var SÅ dejligt, at jeg lige nåede at hilse på, inden det var min tur til en pause. Jeg håber, at vi snart ser dig igen heroppe :-)

    SvarSlet