lørdag den 8. marts 2014

ZigZag Poncho

Jeg så ponchoen på en ganmesse i Vejle i januar. Det var kærlighed ved første blik.
Nu er den færdig, det tager ikke så lang tid, på pind 7 går alt jo hurtigt :)

Den er helt åben i siderne, det kunne man evt lukke lidt til med en knap eller et par sting. Jeg lader min stå åben indtil videre.

Opskriften og garnet er fra Onion og kan købes som kit på diverse webshops. Priserne varierer lidt, så tjek flere ud.











Storepigen har været fotograf, det har hun da klaret meget godt.....


15 kommentarer:

  1. Den ser rigtig lækker ud, det er skønne farver, du har brugt
    Det er også en flot hund, du har :-)

    SvarSlet
  2. Dygtig fotograf (-: og så er ponchoen meget klædelig synes jeg, måske man skulle ......

    SvarSlet
  3. Virkelig lækker sag og dejlige rolige og varme farver sat sammen:-)

    SvarSlet
  4. Den ser bare rigtig lækker ud!

    SvarSlet
  5. Jeg synes, I har klaret det rigtig flot begge to. Den er meget lækker!

    SvarSlet
  6. Skøn poncho og skøn fotomodel

    SvarSlet
  7. Den ser bare lækker ud. Godt "skudt" af storepigen :)

    SvarSlet
  8. Rigtig flot. Ser fluffy og let ud. Dejlige farver og gode billeder.

    SvarSlet
  9. Den kan da ikke undgå at blive et hit her til foråret :-) Super flot :-)

    SvarSlet