søndag den 2. marts 2014

Zig-zag poncho

Jeg har ikke gang i så mange strikkeprojekter, det er som om jeg ikke rigtig kan finde det helt rigtige projekt og gejsten er der ikke rigtig. Jeg får strikket et par pinde hist og pist, hovedsaligt på denne zig-zag poncho fra Onion, købt som et kit. Tjek evt deres hjemmeside ud, opskriften har nummer 1328, jeg kan ikke linke direkte til den desværre.

Min ellers så dejlige Ella poncho er pist forsvundet, jeg havde glemt den på mit arbejde, og jeg har ikke set den siden :-(

Så denne må blive en erstatning.....


Jeg strikker på pind 7, jeg er over halvvejs, så mon ikke jeg næste weekend har den færdig? Jeg tror det.

11 kommentarer:

  1. Bej hvor ærgerligt med din Ella. Jeg synes din zig-zag ser fin ud, det er en god detalje at der er en lilla stribe

    SvarSlet
  2. Åh det var synd, men den poncho ser altså også mega fin ud. Måske har du lidt strikkeblokering i øjeblikket. Når jeg bliver ramt af sådan en, går jeg alle mine opskrifter igennem og surfer på nettet og lige pludselig er der bare et eller andet jeg må lave.

    SvarSlet
  3. Lækker poncho ! Dem kan man heller ikke få for mange af :0)

    SvarSlet
  4. Øv med din poncho, og på en skole kan den gemme sig mange steder. Håber du finder den en dag.
    Den nye poncho ser fin og dejlig ud.
    Dit strikke blok går over, jeg ved du har masser af ting som skal strikkes på dine pinde inu og næste procekt kommer snart til dig,

    SvarSlet
  5. Den er rigtig fin, jeg har det lige som dig kan heller ikke fine noget rigtig at strikke.

    SvarSlet
  6. Hvor ser din nye poncho spændende ud.
    Ærgerligt du har mistet Ella, håber den dukker op igen.

    SvarSlet
  7. Din nye poncho ser blød og lækker ud, men hvor er det altså surt med din smukke Ella

    SvarSlet
  8. Hvor træls med din Ella. Kan man da ikke ha sine ting i fred. Håber at den dukker op. Den nye bliver superflot

    SvarSlet
  9. Den ser lækker ud den poncho - hvor er det ærgerlig med din Ella :)

    SvarSlet