fredag den 24. januar 2014

To be ladylike?

Nogle gange strikker jeg i hemmelighed, til mennesker jeg holder af. Denne gang har jeg strikket til en veninde. Jeg har gjort mit bedste for at finde den helt rigtige farve til hende, og jeg er selv så begejstret for resultatet, at jeg et par gange har overvejet at beholde det selv.....

Sjalet hedder Ladylike, det er mere end hvad man kan sige om modtageren....... ;-)










Faktaboks
Garn: 3 nøgler Drops Kid-Silk og et nøgle Drops Lace
Opskrift : Ladylike fra Drops
Pinde: Chiaogoo nr 5


25 kommentarer:

  1. Så hyggelig gave! Og et godt tegn på en god gave er at du helst vil ha den selv :)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun heldig din veninde, og hvor er du betaenksom. Laekkert sjal, det maa jeg lige tage mig et kig paa.

    SvarSlet
  3. Ser kønt ud, håber veninden bliver glad - heldig det er hun. :)

    SvarSlet
  4. Så nydelig sjal du har laget, hilsen og klem fra Beth

    SvarSlet
  5. Det ser lækkert ud! Heldig veninde, du der har!

    SvarSlet
  6. Hvor ser det blødt og dejligt ud

    SvarSlet
  7. Fed farve, den er fin og kan bruges til meget. Hun må føle sig som en heldig kartoffel.

    SvarSlet
  8. Tænk at være modtager af sådan en lækker sag! Den ser bestemt dejlig ud!

    SvarSlet
  9. Hemmelige gaver er bare så gode. Dit sjal er meget lækkert og en skøn farve.Håber modtageren bliver glad for det

    SvarSlet
  10. Hun blev meget glad og følte sig meget priviligeret over at modtage så fin og personlig en gave. Godt jeg nu har et tørklæde, der er Ladylike :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skrev Anne-Marie uden at være logget ud af min profil :-D

      Slet
  11. Nej hvor er det bare fint ! virkelig flot. Og mon ikke veninden bliver glad ? jeg tror det :o)

    SvarSlet
  12. Det var et nydelig sjal, heldige venninne!

    SvarSlet
  13. Meget, meget smukt - kan godt forstå at du er fristet til at beholde. Du må lave et mere til dig selv....

    Super, super flot poncho!!!! Er godt nok fristet til at piske ud og købe garn. Havde ellers lovet mig selv nu holdt jeg mig til lageret, der er alt for stort.

    SvarSlet
  14. Super smuk farve til Anne-Marie. En lækker blanding af vamset garn og lace - tænker det føles som en dejlig varm sky om halsen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gry. Tak for det :-) det var lige hendes farve :-)

      Slet
  15. Skønt tørklæde og en lækker garnkombination, din veninde er superheldig.

    SvarSlet
  16. Meget smukt - ligner en let morgensky :0)

    SvarSlet
  17. beautiful shawl, I am sure your friend will adore it!

    SvarSlet
  18. Den er godt nok flot og skøn farve som jo bare passer til alt. Hun bliver da vildt glad for den, hvem ville ikke det (hvis du da ikke ender med at beholde den selv) Du må i gang med at lave en til dig selv også. Jeg kunne også fristes til at strikke en!

    SvarSlet
  19. Det er så smukt :) - heldige veninde
    knus og go søndag

    SvarSlet
  20. Wow hvor er det smukt.
    Dejligt at man kan overraske og glæde en veninde på den måde :-)

    SvarSlet
  21. Heldig veninde og et smukt sjal :)

    SvarSlet