søndag den 8. december 2013

Cille on the way

Jeg strikker på en grøn Cille til mig selv. Jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om den endnu. Jeg syntes måske at en er en anelse for meleret, men jeg kan godt være alvorligt i tvivl om et projekt imens jeg strikker, og så alligevel blive ret tilfreds. Så jeg satser på at det også vil ske denne gang. Jeg har strikket ryggen, og er ved forsiden, det kører derud ad.





Imens jeg sidder her tidligt søndag morgen og strikker inden familien vågner, så nyder jeg den julehygge der spreder sig i huset. Andet lys i adventskransen er tændt.






Jeg vil nyde resten af min weekend. Jeg er arbejdsramt, så jeg skal nyde, når det er weekend! Dejligt job på en dejlig skole. Et vikariat jeg håber bliver til mere :-)


20 kommentarer:

  1. Ja en fin morgen at nyde strikketøjet i. Syntes farven er dejlig, men hvor jeg dog kender det men at være i trivl.
    Hvor dejligt at du har fået et arbejde, jeg kryser finger for at du får noget mere der. God 2.advent.

    SvarSlet
  2. Syns din cille ser dejlig ud. Kan godt lide farvespillet. Glæder mig til at se den færdig. Dejlig søndag til dig ;-)

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget bedre end en stille morgen sammen med sit strikketøj og en kop kaffe eller te. Jeg synes at din Cille ser fin ud glæder mig til at se den færdig

    SvarSlet
  4. Efter min mening gør lidt farvespil intet dårligt for Cille, jeg synes det et flot meleret udtryk de to garner efterlader, elegant og ikke for meget.

    SvarSlet
  5. Jeg synes, farverne ser skønne ud sammen, men jeg kender godt det med at være i tvivl.
    Her står morgenen også på stearinlys, kaffe og strikketøj
    Rigtig god 2. søndag i advent
    Tillykke med jobbet

    SvarSlet
  6. Cille er et hit , sjov at strikke og smuk at bære :) . Farven er i min optik meget smuk men vi er ikke ens ;0))
    Glæder mig til at se den færdig :)

    SvarSlet
  7. Jeg vil x finger for dit job. Glæder mig til at ser mere til trøjen.

    SvarSlet
  8. Dejlig Cille, som jeg glæder mig til at se færdig (kender ikke modellen, tror jeg ikke).
    hyggelig julestemning. Også jeg krydser fingre for at dit vikariat kan forlænges.

    SvarSlet
  9. smuk strik ... jeg er vild med farvespillet ... og cille i det hele taget ....
    nyd din søndag og her x's fingre for fast job :)
    kh

    SvarSlet
  10. Jeg synes farve og garnvalget er fantastisk. Modigt og godt fundet på, og jeg tror det færdige resultat bliver super.

    SvarSlet
  11. Det krydser jeg saa fingre for at det goer. En flot farvesammensaetning du har lavet.

    SvarSlet
  12. Hvor er den fin, fede farver. Jeg købte Lene Holme Samsøes bog i fredags, Netto havde den til 89 kroner - hvilket scoop! Jeg savner dig i personalerummet, mangler tit lidt strikkesnak!

    SvarSlet
  13. Jeg elsker den farve. Har igennem årtier ofte forkøbt mig, for den klæder mig slet ikke, kommuneblond som jeg engang var og nu musegrå. Men på den rigtige kvinde er den fantastisk.
    Og så kan jeg godt lide din adventskrans. Så enkel og smuk! Jeg er så træt af overpyntede og vulgære kranse, som man ser her og der og alle vegne.
    Glædelig Advent og
    Happy Knitting
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet
  14. Den glæder jeg mig til at se - jeg har et lidt blandet forhold til Cille - men den vinder ind på mig :-) Måske din version kan vinde mig helt over på holdet, der bare må lave og eje :-))

    SvarSlet
  15. Cille er en model som jeg i første omgang synes var lidt for mærkelig, men de, der har strikket den, virker vildt begejstrede og efter at have set så mange udgaver, er jeg blevet overbevist om at jeg skal strikke den. Derfor købte jeg bogen for nylig.

    Synes dit farvevalg ser lækkert ud, Camilla! Og jeg glæder mig til at se dig i blusen!

    SvarSlet
  16. Nu tillader jeg mig lige at skrive en lille kommentar på din blog - mødte dig kort i hallen :O)
    Du er da for pokker en dygtig strikker - vildt dygtig og dejlig inspirerende blog du har

    Glæder mig til at se din poncho her på siden en dag......

    VH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget hyggeligt, at du kigger forbi min blog :-) Og tak for din ros!! Du får helt sikkert ponchoen at se, nu skal jeg igang med at vælge garn til den, det er næsten det sjoveste!

      Slet
  17. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  18. Den bliver så smuk :-) Jeg er dybt misundelig - det er jo lige min farve ;-)

    SvarSlet