tirsdag den 1. oktober 2013

Vest med snoninger

Der er kommet en baby mere i omgangskredsen, en lille Marius. Han skal selvfølgelig have en lille vest, en vest med snoninger af Susie Haumann. Jeg har længe haft bogen Babystrik som hun har udgivet for et par år siden. Men da jeg så modellerne "live" på hendes udstilling på Fanø, blev jeg helt begejstret igen. Hendes design er virkelig lækkert!

Denne lille vest blev strikket på ingen tid, og monteret som jeg har lært af Sanne Bjerregård på monteringsworkshoppen på Fanø :-)









9 kommentarer:

  1. Takk for påminnelsen! Jeg har heftet i hylla, og det kommer snart noen som trenger barselgaver! :)

    SvarSlet
  2. Herlig soed lille sag. Monteringsworkshop ville nok lige vaere noget for mig.
    Med det navn maa du altsaa love mig at du strikker ham en lille norsk Marius.

    SvarSlet
  3. Den er så smuk den vest - den må jeg bare have på pindene engang også - har du lært at elske montering ? aj ikke helt vel ? Knus

    SvarSlet
  4. Den er fin - jeg har også bogen, men jeg har strikket en af de andre veste. Jeg er også ret vild med bogen.

    SvarSlet
  5. Nydelig vest du har strikket!

    SvarSlet
  6. hvor er den fin. heldige lille marius

    SvarSlet
  7. Fine, små vesteprojekter, du har haft gang i - det er sådan et anvendeligt stykke babytøj, så de holder sig varme de rigtige steder :-)

    SvarSlet