lørdag den 12. oktober 2013

Den enes død, den andens brød. Og en hue :D

Ulla har bedrevet en helt særlig smuk sweater. Cocktail strikket i lækkerier fra Garnudsalg: højlandsulden og silk/mohair. Desværre for Ulla passede den hende ikke helt som ønsket. Så jeg fik lov at købe den, hvis den kunne passe mig. Det kunne den!
Den er genial over starmme bukser! Og så ELSKER jeg de farver Ulla har sat sammen!

Beklager den lidt triste billedkvalitet



I kan også lige få lov at se min nye hue. Opskriften hedder Harvest Moon og er helt gratis på Ravelry. Lillepigen er lige hjælpemodel på det nederste billede :) Den er strikket i Drops Lima, Kun to nøgler. Jeg har selv lavet pom pom, det har jeg aldrig prøvet før.




9 kommentarer:

  1. Cocktail ser bestemt ud til at være en dejlig bluse og jeg syens også farverne er skønne. Huen er også rigtig fin - skønt hvad man kan støve op på Ravelry.

    SvarSlet
  2. Du ser godt ud, din smækre sild :-)
    Dejligt at du kunne passe blusen. Det er nogle smukke farver, der passer godt il efteråret.

    SvarSlet
  3. Man skulle jo nærmest tro Ulla strikkede den med dig i tankerne, den passer jo helt perfekt, dejligt at kunne gøre så fin en handel

    SvarSlet
  4. Laekre farver. Klart at du skulle have den. Sej hue. Lille-pigen er en god model.

    SvarSlet
  5. Jeg gentager lige mig selv😉 "Du ser dårende dejlig ud Camilla" .

    SvarSlet
  6. Den trøje klæder dig superflot ! og Harvest moon er vist også en jeg skal have kig på :o)

    SvarSlet
  7. Det er da skønt, når alt går op i en højere enhed! Modtageren bliver glad og giveren lettet over at det ikke er splidt arbejde.

    SvarSlet
  8. Hvor er Cocktail flot til dig og skønne farver. Det er da dejligt du kunne få glæde af blusen.
    Dejlige huer du har strikket.

    SvarSlet