torsdag den 24. oktober 2013

Bloggen fylder 3 år, det fejres med en Give Away!

I dag er det tre år siden jeg lavede mit første blogindlæg. Så det er faktisk også tre år siden, at jeg begyndte at strikke. Det hele startede med et par babystrømper, et hæklet tæppe, en tosset strikkeveninde Lykke, og hendes veninde, den lokale garnpusher Mette. Lykke introducerede mig for blogverdenen og Ravelry, og så gik det hurtigt derfra!

Tusind tak til alle jer der læser med, tak for alle de dejlige kommentarer, tak for inspiration og tak fordi I er med til at gøre blogverdenen til det den er!


I anledningen af bloggens fødselsdag laver jeg en Give Away. I kan vinde et nøgle Baby Alpaca fra BC-garn, det er et af mine favoritgarner! Farven er valgfri, og I kan se udvalget her hos Garnvaerkstedet.

Det eneste du skal gøre er at lægge en kommentar, så er du med :-)
Jeg trækker en vinder fredag d. 1. november.




100 kommentarer:

  1. Tillykke med blogfødselsdagen :-)
    Tænk at der allerede er gået 3 år!
    P.S Hvor ser du godt ud!!

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker blog og ikke mindst meget smukt garn.

    Mange hilsner fra Christine

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen og gud hvor dine børn ligner dig, det da helt vildt.

    SvarSlet
  4. Kæmpe tillykke med blog-fødselsdagen,jeg gad ihvertfald meget godt at vinde,sikke noget lækkert garn :))

    SvarSlet
  5. Tillykke med de 3 år, som blogger...

    En skøn blog du har, jeg besøge den gerne

    Vil SÅÅÅÅÅÅ gerne vinde lækkert garn.. Tænker jeg ved, hvad det skal bruges til. :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med din blog..:-) (y)

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen, jeg nyder at læse dine blog indlæg, så fortsæt med at blogge i samme gode stil

    SvarSlet
  8. Tillykke med blogfødselsdagen. Tænk - har du kun strikket i 3 år ? imponerende, synes jeg. Det er vist en strikkeudvikling der vil noget :o) Jeg glæder mig til fortsat at følge din flotte blog - og deltager gerne i din give-away :o)

    SvarSlet
  9. Tillykke med blog fødselsdagen. Tiden løber stærkt og dine strikkepinde også :-) deltager gerne.

    SvarSlet
  10. Hjertelig tillyke med din blogs tre års fødselsdag. Jeg har det lidt ligesom dig vedr. Strikning, da jeg lige er begyndt at strikke igen efter 30 år, også babystrik til mit højt elskede barnebarn

    SvarSlet
  11. Tusind tillykke med blogfødselsdagen.
    Fortsæt endelig i samme stil - nyder at følge med her.

    Garnet ser super lækkert ud. Det ville jeg gerne prøve at strikke med!

    SvarSlet
  12. Tillykke med bloggens første 3 år.
    Følger altid med i hvad der sker hos dig.
    / annie

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med bloggens 3 års dag - er da super glad for at ha fundet din blog, og ser frem til at følge dig :)
    - http://strikketbamse.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Hjertelig tillykke med 3 års dagen sikken en dejlig blog du har. Jeg vil gerne deltage i din give-away. Har selv 2 drenge på 8 og 11 så jeg kan sagtens bruge noget kobolt blå garn til fremtidige projekter.....
    Mvh Dorthe

    SvarSlet
  15. Hejsa og tillykke med de 3 år.
    Ja det er super hyggeligt at strikke, godt du kom igang med det :)
    Hilsen Jette

    SvarSlet
  16. Tillykke med blogfødselsdagen, jeg deltager gerne, garn får man jo aldrig for meget af.

    SvarSlet
  17. Tillykke og tak for en dejlig blog.

    SvarSlet
  18. Stort tillykke herfra og garn er jo altid velkommen......

    Hilsen ptjensen@stofanet.dk

    SvarSlet
  19. Tillykke med fødselsdagen :) Ja, tiden går, jeg nærmer mig også snart de tre år. Sikke meget man har lært og er blevet inspireret, siden da.
    Jeg har været glad for at kigge herind.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  20. Tillykke med bloggens fødselsdag og fortsat glæde med den til dig :-)

    PS - du ser jo hammergodt ud! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!! Hvor er du sød :-)

      Slet
  21. Stort tillykke med blogfødselsdagen!

    SvarSlet
  22. Hjertelig tillykke med de 3 år som blogger :-)

    SvarSlet
  23. Et stort T I L L Y K K e med bloggens fødselsdag . En blog jeg følger med glæde :)

    SvarSlet
  24. Dejlig inspiration...forsæt gerne de næste 3 år ( og gerne flere )....Tillykke med dagen..:-)

    SvarSlet
  25. Stort tillykke med de 3 år. En rigtig flot blog

    SvarSlet
  26. Stort tillykke med de 3 år. En rigtig flot blog

    SvarSlet
  27. Tillykke og tak for en dejlig blog:)

    SvarSlet
  28. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. En rigtig dejlig blog.

    SvarSlet
  29. Lily Lea Kristiansen24. oktober 2013 kl. 17.15

    Tillykke, man kan ikke se at du kun har strikket i 3 år, fantastisk flot :-)

    SvarSlet
  30. I dag er det Camijo's fødselsdag hurra hurra hurrraaaaa <3 Tillykke med de 3 år i blogverden ;-) Jeg elsker at læse med i din verden fuld af strik, så jeg vil meget gerne deltage i din "give-away".

    SvarSlet
  31. Stort tillykke! Og tak for en masse skøn inspiration😊

    SvarSlet
  32. Tillykke. Jeg deltager gerne i din flotte give-away.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  33. stort tillykke fra mig,gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  34. Gratulerer med bloggbursdagen! :)

    SvarSlet
  35. Tillykke med fødselsdagen :-) Jeg nyder at læse med og beundre dit skønne strik...

    SvarSlet
  36. Tillykke med blog-fødselsdagen.

    SvarSlet
  37. Tillykke. Din blog er en løbende inspiration.

    SvarSlet
  38. Stort tillykke med bloggen - sikke en milepæl :0)

    SvarSlet
  39. Hej, jeg ønsker også tillykke med din blogfødselsdag. Jeg er selv glad for at opleve blogverdenen, og mange give en inspiration.

    SvarSlet
  40. Hold da op, er der allerede gået 3 år, så må jeg vist have været her længere, for jeg husker tydeligt da du "dukkede op". Tillykke med blogfødselsdagen, den bliver jo nærmest som en elsket ven.

    SvarSlet
  41. Stort tillykke med bloggen en fornøjelse at læse med :) Og ja da ville elske at vinde noget lækkert garn :D

    SvarSlet
  42. Gratulerer så mye med bloggbursdagen! Håper du fortsetter leeenge!!!
    Inger

    SvarSlet
  43. Tillykke med bloggdag! Kikker ofte innom bloggen din og har linket den i min bloggliste!,

    SvarSlet
  44. tillykke med de 3 år håber på mange år endnu knus fra orø

    SvarSlet
  45. Tre år! Gratulerer! Jeg henger med på de neste tre!

    SvarSlet
  46. tillykke med blogfødselsdagen.....

    SvarSlet
  47. Kære dig hjertelig tillykke med fødselsdagen skønne farver du har i kurven din :-) Gør dagen i dag til en god dag :-) KH Hanne

    SvarSlet
  48. Tillykke med dagen. Dette medie er bare så dejligt og alle de mennesker som man møder på grund af ens blog, det er bare dejligt.

    SvarSlet
  49. Tillykke med dagen ;-) det garn er smask lækkert. Godt billede af dig med favnen fuld at det skønne garn som er blevet en stor del af dit liv de senere år, godt der var nogen der introducerede dig for det ;-)

    SvarSlet
  50. Tillykke med fødselsdagen. Det er dejligt at man kan møde nye bekendtskaber i sin egen stue ;-)

    SvarSlet
  51. Tillykke med din blog, som er meget inspirende at følge.
    Hilsen Rikke

    SvarSlet
  52. Tillykke med fødselsdagen :-) det er en mega god blog:-) den er hyggelig at kigge på og følge;-)

    SvarSlet
  53. Tillykke med dagen! Det er spændende at følge din udvikling som strikker :-)

    SvarSlet
  54. Tillykeee! Altid hyggelig blog at følge med i :)

    SvarSlet
  55. Tillykke med blog-dagen. En af mine absolut favoriter, og altid det sted jeg leder først efter inspiration :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak!!! Det er utrolig dejligt at høre! Det er jeg meget stolt af!!

      Slet
  56. Tillykke med blogfødselsdagen og tak for den gode strikiinspiration. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde din give away ville jeg gerne strikke i et nøgle gråt og blødt alpaka.

    SvarSlet
  57. Stort tillykke min kære, søde veninde! Er så glad for at du overgav dig til garnets glæder og nyder altid at dele inspiration og ideer med dig!

    SvarSlet
  58. Tillykke. Jeg er også helt vild med det garn :)

    SvarSlet
  59. Tillykke med blogfødselsdagen - jeg har fulgt dig længe og jeg må sige du er nået langt.I øvrigt nyder jeg dine indlæg :-)

    SvarSlet
  60. Tillykke med jubilæet..... min blog runder de tre måneder!!! Jeg synes det er sjovt at skrive, dejligt at få kommentarer og spændende at følge andres blog og lære af det. Det er så inspirerende.

    SvarSlet
  61. Til lykke med de 3 år på bloggen. Hilsen Lissi Klüver
    knk@pc.dk

    SvarSlet
  62. Stort tillykke, det er lidt en "farlig" hobby, alt et dejlige garn og alle de skønne opskrifter og så lidt tid!!

    SvarSlet
  63. Et stort tillykke med bloggens fødselsdag, Camilla.

    Selvom jeg ikke får kommenteret så meget for tiden, følger jeg selvfølgelig med her og nyder alle dine indlæg! Jeg glæder mig altid til at se, hvad du har strikket - og må også lige rose dig for de altid gode billeder!

    SvarSlet
  64. Tillykke... Jeg er målløs - al den tid jeg har fulgt med på bloggen, har jeg tænkt, at du var en erfaren, turbostrikker!!!
    Jeg glæder mig til at følge med også fremover, for det du laver er smukt, stilsikkert og inspirerende...

    /Natalia

    SvarSlet
  65. Det er et virkelig fedt foto. Wauw!

    Og stort tillykke og hip hip hurra.

    SvarSlet
  66. Hjertelig tillykke og jeg nyder at følge dig :0)

    SvarSlet
  67. Hjerteligt tillykke med blogfødselsdagen, imponerende blog du har, jeg nyder at følge med :-)

    SvarSlet
  68. Tillykke og hvor ser du godt ud. :-) jeg følger dig jævnligt og inspireres af dine projekter. De kærligste hilsner fra Didde

    SvarSlet
  69. Tillykke med fødselsdagen :-), hvor må det være dejligt at have sådan blog og kan dele alle sine projekter med andre :-) Du ønskes alt godt fremover, glæder mig til mere inspiration.
    Med venlig hilsen Joan

    SvarSlet
  70. Tillykke med de tre år på bloggen. I denne weekend skal jeg til Kreative dage i Fredericia. For to år siden var min søster og mig også afsted og det blev startskudet til vores blog, så den må jo faktisk snart have to års fødselsdag! Det er sådan nogle fine ting du stikker og jeg nyder at følge med.

    SvarSlet
  71. Kjempefin blogg, og gratulerer med dine 3 år :) Hilsen Beth

    SvarSlet
  72. Herlig blogg og flotte plagg/innlegg. Gratulerer så mye med 3-års dag :) Kan ikke tro at det er tilsvarende lenge siden du begynte å strikke!!! :O
    kjempeflink!

    Tusen takk for mye inspirasjon! :)
    God helg!

    SvarSlet
  73. Du har slik ein inspirerande blogg! Gratulerer med dagen, tre år er ikke verst! Eg vert gjerne med å feirer

    SvarSlet
  74. Tillykke med bloggen. Rigtig spændende blog. Hilsen Jette jettekirsten@stofanet.dk

    SvarSlet
  75. Stort tillykke med bloggen.
    Jeg følger din blog dagligt og nyder at blive inspireret af dig. Jeg har "kopieret" flere af dine projekter.
    Jeg vil blive så glad, hvis jeg bliver den heldige vinder.
    Ha' en dejlig aften og weekend
    Mange hilsner
    Anette

    SvarSlet
  76. Tillykke med de 3 år :) Det har været en fornøjelse at følge dig! Det er da helt utroligt hvad du har opnået af strikkefærdigheder på de 3 år! Det har andre brugt mange år på at nå :) Glæder mig til de næste 3 år!
    Kh Mette

    SvarSlet
  77. Tillykke med bloggen :-) Du er godt nok blevet dygtig på kun 3 år.
    Mvh Irene

    SvarSlet
  78. Tillykke med blogfødselsdagen - og skønt billede af dig øverst med alt garnet... Jeg er imponeret over at du "kun" har strikket i 3 år, for du laver så meget flot strik

    SvarSlet
  79. Tillykke med 'fødselsdagen'
    hilsen
    Charlotte - sigilinde2000 at yahoo.com

    SvarSlet
  80. Tillykke med Blog jubilæet :-) det er altid dejlig inspirerende at følge din blog og se hvad du laver af smukke ting :-)
    Kh Anni

    SvarSlet
  81. tillykke med fødselsdagen. vil meget gerne deltage i din giveaway. det er så inspirerende at følge med herinde

    SvarSlet
  82. Tillykke med jubilæet, håber der kommer mange flere år med gode indlæg.
    Mvh Tine

    SvarSlet
  83. Tillykke, tillykke, du laver altid sådan nogle fede ting - mega god inspiration.
    Vil da vildt gerne vinde noget lækkert alpaka - har faktisk aldrig prøvet det fra BC-garn.
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  84. Tillykke med de 3 år - det er imponerende du strikker på det niveau efter kun 3 år. hvid der er noget der hedder "strikke-tække" - så har du det. Og så lige tak for en inspirerende blog. Mvh: Marianne mail: marlinsol@icloud.com

    SvarSlet
  85. Gratulerer så masse! Du har en herlig blogg!

    SvarSlet
  86. Tillykke med din 3 års blogfødselsdag - altid en fornøjelse at kigge med :-) Hilsen Rikke mail: rothemejer@live.dk

    SvarSlet
  87. STORT TILLYKKE med blogfødselsdagen!! Følger med på sidelinjen - bliver ofte inspireret til nye projekter og smittes af din strikkeglæde. Glæder mig til fortsat at følge med på bloggen.

    SvarSlet
  88. Tillykke med det - vi andre hygger os jo også med at følge med i det du laver :)

    SvarSlet
  89. Garnet ser rigtig lækkert ud. Jeg er nybegynder og håber en gang at blive lige så dygtig som dig til at strikke. Hilsen Jeanette Østergaard

    SvarSlet
  90. Gratulerer med bloggbursdag. Du er en stor inspirasjon!

    SvarSlet
  91. Gratulerer med bloggjubileum! Garnet ser lekkert ut - kanskje jeg blir den heldige vinner?
    Ønsker deg mange flere, fine bloggår!

    SvarSlet