mandag den 23. september 2013

Rigmor

Opskriften på Rigmor har jeg virkelig ventet på med spænding. Jeg så vesten på Ravelry for længe siden, men først for nyligt er opskriften frigivet. Jeg måtte bare strikke den. En kollega har lige fået barn, helt perfekt, så var der også en modtager til projektet.
Jeg har strikket str. 0 mdr., den ser nu lidt stor ud...




Opskrift: Rigmor
Str. 0 mdr.
Pind: 4
Garn: Blackhill Højlandsuld fra Garnudsalg i farven Prinsesse Toben. Lagt dobbelt.
Forbrug: Under 100g


15 kommentarer:

  1. Den ser meget fin ud.
    Skønt mønster ;)

    SvarSlet
  2. Den er godt nok sød. Er straks tilføjet min kø. Heldigvis er der altid masser af små at strikke til i omgangskredsen.

    SvarSlet
  3. Ja, den er sød - lidt anderledes med den bryderryg kombineret med hulmønster! Og en rigtig dejlig farve du har valgt

    SvarSlet
  4. Sikke dog en skøn sag...hvem der bare havde sådan en lille størrelse at strikke til :-)

    SvarSlet
  5. Super super sød og dejlig farve! godt den er stor for de vokser så hurtigt ud af tøjet!

    SvarSlet
  6. Rigtig sød og flot detalje i ryggen :)

    SvarSlet
  7. så fin bluse og rigtig lækker blog du har

    SvarSlet
  8. Hold fast den er skøn. Der kommer snart en prinsesse til i vores familie - mon ikke hun skulle have denne vest

    SvarSlet
  9. Du strikker simpelthen så smukt!

    SvarSlet