søndag den 1. september 2013

Kraka og en fotograf til Chalkstone.

Kraka fløj af pindene i går. Det har vært igang meget længe og er blevet strikket lidt på i ny og næ. I går lukkede jeg af, i dag vasket og blokket og fotograferet. Det er lige som jeg ønskede, perfekt størrelse som tørklæde, ikke for stort og ikke for småt!






Faktaboks:
Opskrift: Kraka af Isager (Annette Danielsen)
Garn: kit 28/4 fra Garnudsalg
Forbrug: 150g

Nu hvor jeg havde fundet en fotograf, så fik jeg lige et par billeder med Chalkstone:




19 kommentarer:

  1. Wauuuuw to lækre projekter Camilla. Trøjen ser super blød ud og mønsteret er så flot. Tørklædet er så fedt og passer til alt, sådan et må jeg lave ved lejlighed.

    SvarSlet
  2. Lækre ting du får lavet! Trøjen ser rigtig vamses ud!

    SvarSlet
  3. Du ser vildt godt ud i de skønne strik, super flot.

    SvarSlet
  4. hej
    sikket flot det er, og helt perfekt til det danske efterår som står og lure omkring hjørnet her i Danmark. trøjen er total fed.... du er god til at finde fine og dejlige modeller som jeg bare får lyst til at strikke, men føler mig snart som en lille kopi kat....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej AM

      Vi er alle copy cats :-) Jeg bliver jo også inspireret af dig og alle andre her i blogland. Nogle gange skal vi bare se andres udgaver af noget før vi falder for det. Jeg er meget inspireret af Isabell Kraemer, når hun har strikket noget, vil jeg også! :-)

      Slet
  5. Lækkert tørklæde, men trøjen!! Den er da vildt flot!!! :-)

    Flot arbejde

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne ting du har strikket.

    SvarSlet
  7. Lækre sager du har strikket.

    SvarSlet
  8. Så lækre ting du har strikket - sjalet ser rigtig lækkert ud :) og trøjen ja, havd skal jeg sige - Kraemer kan det der ;0)

    SvarSlet
  9. Flot kraka og ditto chalkstone.
    Kraka ser ud til at være meget anvendelig, både som sjal og som tørklæde.

    SvarSlet
  10. Smukke smukke strik-stykker. Kraka er afsindigt flot :-)

    SvarSlet
  11. Jeg bidrager med samme ros som de andre: super flotte modeller :-) jeg tror kraka må på ønskesedlen, et fint anvendeligt tørklæde/ sjal.

    SvarSlet
  12. Ja så gjorde du det igen ....!!!!

    Kraka's skønhed fik jeg først øjnene op for nu , den har slet ikke sagt mig noget før.

    Og Chalkstone ....hold så op hvor er den lækker ;-))

    SvarSlet
  13. Super skønne sager ... Wauw

    SvarSlet