onsdag den 4. september 2013

Esthers granny-stripe tæppe

For lidt over et år siden vandt jeg en give away hos Yarnfreak. 35 nøgler bomuldsgarn i vilde skønne farver. Jeg begyndte på et stribet tæppe til lilletøsen, og i dag, lige for 2 min siden blev det færdigt. Et projekt, der er så længe undervejs, er skønt at få afsluttet. Lillepigen er jublende og har puttet sig i det i sofaen. Det er ikke et sengetæppe men et lege, putte og hyggetæppe som skal bo på hendes værelse.

Det måler ca 85x145 cm. Perfekt til en på 7 år.










Faktaboks:
Opskrift: Klassisk granny stripes, opskift fra attic24
Garn: 17 nøgler cotton 8 fra Yarnfreak
Ca. 5 striber af hver farve.


16 kommentarer:

  1. Sikke en skøn unge med et lige så skønt tæppe,der er vist ikke tvivl om at det tæppe bliver højt værdsat :))

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn :-) det er den lille dame også. Mon ikke den bliver et hit på pige værelset.

    SvarSlet
  3. Hej super fint, og sikke et kæmpe arbejde.

    SvarSlet
  4. Hvor er det skønt, det er jo lige til at blive glad af at se på

    SvarSlet
  5. Sikken en heldig pige, - skønne billeder, lige til at blive glad af

    SvarSlet
  6. Sikken bare et skønt tæppe - og glade farver !
    lige som det skal være.

    SvarSlet
  7. Fantastisk fint :-) Lige så glad, skørt og sprudlende som Esther kan være - de kommer til at klæde hinanden!

    SvarSlet
  8. Fantastisk fint :-) Lige så glad, skørt og sprudlende som Esther kan være - de kommer til at klæde hinanden!

    SvarSlet
  9. Jeg tror det er en winner ;0) smukt ser det ud -

    SvarSlet
  10. Herlige farger! Dette hadde min datter elsket. Men jeg kan ikke hekle...:-(

    SvarSlet