onsdag den 18. september 2013

Bloomsbury

Bloomsbury var en favorit første gang jeg så den. Da var den en snehvid lækker børnsag, perfekt til lillepigen troede jeg. Hun var ikke solgt :(
Det var Lise heldigvis! Hun ville gerne have en sweater, en efterårsgrøn Bloomsbury. Og her er den, efter 14 dage på pindene. Jeg er fuldstændig vild med den, og den sidder SÅ godt på smukke søde Lise!







Faktaboks:
Opskrift: Bloomsbury
Garn: Alpaca silk fra Austermann. 7 nøgler. Købt hos Yarnfreak
Str. S
Pind: 5,5 og 6
Ændringer: MEGET længere ærmer, 15 cm faktisk! Og lidt færre udtagninger.




35 kommentarer:

  1. Flot flot - og 14 dage var sørme hurtigt :o)

    SvarSlet
  2. WAU,den er så flot.
    Farven er lige i øjet ;)

    SvarSlet
  3. Den er bare så flot - den skal da på to-do listen.

    SvarSlet
  4. Hvor er den dog smuk!!! Er vild med mønstret over ryg og ærmer. Imponerende du kan nå det på 14 dage .....

    SvarSlet
  5. Så flot, den er straks kommet i min gemmeboks på Ravelry :-)
    Imponerende så hurtigt du har strikket.

    SvarSlet
  6. Den er super flot, og på to uger har du ikke lavet andet end at strikke? Hvad med en til dig selv?

    SvarSlet
  7. Den bluse er altså bare skøn og den sidder da helt eprfekt

    SvarSlet
  8. Whau... You did it again (C; hamrende lækker...

    SvarSlet
  9. Wow, denne var helt fantastisk! Jeg har strikket en i grått, men nå frister det med en i sterke farger også! :)

    SvarSlet
  10. Wow, den er smuk. Den skal jeg helt sikkert strikke (hvis jeg kan finde ud af det) den flotteste strik trøje jeg endnu har set.

    SvarSlet
  11. Den er også på min liste. Men du har da begået en utrolig lækker en af slagsen der! Farven er virkelig flot!

    SvarSlet
  12. Det bliver en gentagelse fra mig. Superflot og sidder perfekt.

    SvarSlet
  13. Så smuk den er, og sikke en skøn farve :-))

    SvarSlet
  14. Fantastisk flot den sidder bare så perfekt.{°^°}

    SvarSlet
  15. Helt utrolig vakker! Denne MÅ jeg bare lage:-)

    SvarSlet
  16. Så flott! Nydelig grønnfarge!
    Jeg har strikket en slik til lillejenta mi, og mønsteret er så fint!
    Jeg vil gjerne ha en til meg selv og i fremtiden :)

    SvarSlet
  17. Whauw - gid man havde figur til sådan en, for den er helt utroligt smuk!
    Og så i den farve...

    Jeg er helt forelsket i det mønster - Men den udskæring gør bare intet for mig :0(

    SvarSlet
  18. Suk hvor er den smuk - både strik og farve. Den klæder din veninde rigtig godt

    SvarSlet
  19. Wauw den er smuk - meget smuk ... Både i mønster og farve ...
    Kh

    SvarSlet
  20. Jeg har måske sagt det før men hold da op den er flot - elsker mønsteret og farven :)

    SvarSlet
  21. Wauuu! Den er SÅ flot! Hvad er dine erfaringer med at strikke efter engelske opskrifter! - Louise

    SvarSlet
  22. Er der nogen derude, som har erfaring med den trøje, som ikke er super-slank.... Hvis du har et billede af en str. 40 med trøjen på - vil jeg meget gerne se den..

    SvarSlet
  23. I love this, saw it on Pintrest first. I'd love to make it for myself, just never adapted a childs pattern before.

    SvarSlet
  24. I love this too ! I also saw it on Pinterest. Where can i get the model ? Murielle (french)

    SvarSlet
  25. whaaauuuw, gorgeous. Would you please please please please be so kind as to share your pattern with us, please please please. It's incredibly pretty! Such a beautiful technique too :-O (y)

    SvarSlet
  26. http://www.ravelry.com/projects/GreenCamijo/bloomsbury

    Thank you sooo much for all the nice comments!!

    SvarSlet
  27. Kjempefin! Veldig tøff når ermene ble litt lengre :)

    SvarSlet
  28. I do not knit but would love one of these. Could you make me one?

    SvarSlet
  29. Where Can I get this pattern? I love it. :)

    SvarSlet
  30. The pattern is available on ravelry

    SvarSlet