søndag den 8. september 2013

Bloomsbury on its way

Bloomsbury er en af de opskrifter, jeg har haft et godt øje til længe, jeg forsøgte at overtale lilletøsen til en, men hun var ikke overbevist. Den blev puttet under favoritter på Ravelry og glemt lidt igen. Men så dukkede den op sidste weekend, min kære veninde Lise ville gerne have en sweater her til efteråret, og hun faldt for Bloomsbury, heldigt for mig, så fik jeg alligevel lov at strikke den! Og heldigt for hende :-)

Det rette garn skulle vi lede lidt efter, udvalget af Malabrigo garn er ikke rigtig eksisterende i Danmark, desværre! (Måske jeg selv snart skal begynde at importerer luksusgarner?) Men vi fandt det rette garn hos Yarnfreak, en lækker blanding af alpaca og silke i den helt rigtige farve. Lækker grøn, den hedder forårsgrøn, men jeg syntes nu mere den er efterårsgrøn.

Opskriften er fantastisk, men jeg skulle holde tungen meget lige i munden de første 14 runder!!! Nu kører det!! Og pinde 6 og str S er en genial kombi, det går stærkt!




9 kommentarer:

  1. Åh! Den fikk jeg VELDIG lyst til å strikke... Fargen var nydelig også :-)

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud - jeg har tjekket modellen ud og jeg har været på Ravelry og "favorittet" den.

    SvarSlet
  3. Lige en bluse efter min smag, hvor ser den dejlig ud so far

    SvarSlet
  4. Den bliver SUPER - er så misundelig ;-) og ja, synes da bestemt du skulle skaffe os lidt luksus!!

    SvarSlet
  5. Super fin model og er da vild med farven du har valgt.

    SvarSlet
  6. Den bliver så fin!

    Åh, jeg ville ønske jeg kunne strikke efter diagram......he, he, jeg har lige trævlet hvad der skulle have været et par strømper med bladmønster op, da jeg ikke kunne finde ud af et (tror jeg) meget simpelt diagram (altså: ingen diagrammer er simple i mine øjne, men dette ville andre nok synes var simpelt)! Jeg er til ord og skrevne forklaringer!!!!

    SvarSlet
  7. Den bliver forrygende i den smukke farve du har valgt.

    SvarSlet