onsdag den 28. august 2013

Imens vi venter på en fotograf.....

I må nøjes med et meget lille sneak peak. Jeg har ingen hjemme til at tage billeder, så jeg har lavet et akavet forsøg selv. Bedre end ingenting tænker jeg. Og jeg er så glad for at den endelig er færdig, at jeg simpelthen måtte dele lige nu!

Den er blevet lidt for stor, og ærmerne lidt for lange, men den er blød og skøn!





Opskriften hedder chalkstone og er designet af dygtige Isabell Kraemer 
Strikket i baby Alpaca og Kid-silk

21 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin, og det er da et godt foto, synes jeg. Jeg mangler sådan et godt strikketøj, måske var dette en mulighed!

    SvarSlet
  2. Den ser godt nok lækker ud ig sikke et flot mønster:-)

    SvarSlet
  3. Wauw den ser lækker ud ... Forstår godt du måtte med det samme :)
    Og meget fin snak peak
    Kh

    SvarSlet
  4. Nydelig! Den garnkombinasjonen så deilig og myk ut :-)

    SvarSlet
  5. Virkelig skøn trøje, sikke en lækker garnkombination.

    SvarSlet
  6. Wauw hvor er den lækker - og ser rasende blød ud. Overvejer at sætte den på min lange strikke-ønskeliste

    SvarSlet
  7. Den er total lækker, du er så god til at finde de fede mønster, og jeg tænker på hvorfor kom det mønster ikke frem da lede. Hihi den ser dejlig ud. Og da helt perfekt til efteråret. Glæder mig til at se den rigtig på. Er sikke på du ser knald godt ud i den.

    SvarSlet
  8. ej hvor er den fin, ser rigtig blød og lækker ud :)
    KH Micha

    SvarSlet
  9. Så fin! Vil også lage en sånn! :))

    SvarSlet
  10. Aldeles skjønn genser!! Så fin blogg du har, forresten! :) Her må jeg følge med. Hilsen Miriam

    SvarSlet
  11. Den er skøn og Kraemer er så god :)

    SvarSlet
  12. Hej Camilla jeg har sikket spurgt hvor det er du har købt de der dimser til at blog dit sjal. Jeg er færdigt med mit og syntes ikke jeg kan få det til at pænt ud, så tænkte jeg måtte ind og se efter sådanne dimser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg AM, mine wire er købt i fandango :-) De er gode, men det kan godt tage lidt tid at få dem placeret :-)

      Slet
  13. Wauv - en flot bluse. Jeg skal da vist lige kigger nærmere på det mønster.....

    SvarSlet
  14. Den ser SÅ lækker ud, Camilla - flot mønster, lækker farve og skøn garnkombi!

    SvarSlet