onsdag den 3. juli 2013

Spring socks

Jeg så disse sokker på Ravelry for længe siden og var helt solgt! Jeg måtte strikke dem på et tidspunkt! Garnet var ikke så nemt at finde, så jeg lavede en søgning på Ravelry. Her kan man søge efter bestemte garner i bestemte farver, som folk veden over har til salg fra deres helt private lager. Jeg søger kun fra EU lande, så jeg ikke risikerer at betale høje afgifter!

Dette garn har jeg fået sendt fra en sød Ravelry "borger" i Amsterdam. Betaling klarede vi via Paypal.

Sokkerne er fløjet af pindene, de blev færdige i går efter to dages strik. (Jeg elsker ferie!)










Faktaboks
Opskrift: Spring Socks. Gratis opskrift på ravelry. I virkeligheden har jeg slet ikke brugt opskriften, jeg strikker nemlig altid mine sokker nedefra efter Lene Randoffs metode.
Pind: 2,75mm metal rundpind fra Chiaogoo
Str: jeg har 56 masker rundt om foden, og det er lige lidt for meget. I fremtiden er 52 nok. Jeg strikker 11 cm fra tåen inden jeg begynder udtag til vrist. (= str 39)

11 kommentarer:

  1. Fede striber og sokker er i år også en del af min sommergarderobe :)

    SvarSlet
  2. Skønne farver man bliver i godt humør af.

    SvarSlet
  3. De er bare megaskønne og glad i låget - lige sokker til dig :-)

    SvarSlet
  4. Hej
    De er totale fede. Kan godt forstå du blev vild med dem.

    SvarSlet
  5. Kjempefine! ! Jeg har hatt disse i kø en stund jeg og, og har garn til de ;). Så en gang, etter alle andre prosjekter, skal jeg strikke dem :) Gladsokker, well done. Og god ferie!

    SvarSlet
  6. Laekre farver. Kan godt forstaa at du maatte have dem. De lyser op i alt dette regnvejr og kulde.

    SvarSlet
  7. Super rappe sokker - dem kan jeg godt forstå, du måtte strikke. Gid strømpefeberen ku komme over mig - måske nu, hvor jeg lige er gået på ferie :-)

    SvarSlet
  8. Super fede sokker. Skønne farver.

    SvarSlet