mandag den 29. juli 2013

Chalkstone

Isabel Kraemer er en tysk designer, jeg er meget begejstret for. Hun laver nogle utrolig flotte og enkle ting. Både når hun selv designer, men også når hun strikker andres modeller op. Jeg falder ofte for opskrifter, som hun har strikket, fordi hun har en evne til at vælge garn og tilpasse en opskrift, så den falder i min smag. Denne sweater, Chalkstone, er hendes eget design, og den er en drøm at strikke. Bolen er færdig, nu skal jeg igang med ærmer.
Mønsteret er en gentagelse af 4 pinde, og man husker dem let, så efter få runder strikker man bare derudaf.









Garnet er vidunderligt. En tråd babyalpaca fra BC garn og en tråd kid-silk fra drops.

13 kommentarer:

  1. Hende er jeg også vild med, men jeg er ikke vild med sweatre, så jeg nyder bare modellerne :-)

    Dit eksemplar bliver flot!

    SvarSlet
  2. Hvor bliver den flot - hende må jeg lige tjekke ud. Tak for tip :-)

    SvarSlet
  3. Hende er jeg også vild med -og den er så smuk den du har gang i :)

    SvarSlet
  4. Vakker kombinasjon! Og ja, den designeren har mye stilfullt.

    SvarSlet
  5. Super lækkert,- både mønster og garn. Det glæder jeg mig til at se mere af. Må også prøve kombi af de 2 typer garn. God strikkelyst :-)

    SvarSlet
  6. Det ser vel nok lækkert ud

    SvarSlet
  7. mums mums, hvor bliver den lækker!

    SvarSlet
  8. Lækker farve - smukt mønster! Den glæder jeg mig til at se mere til, Camilla :-)

    SvarSlet
  9. Det ligner en million Camilla. Sikke en skøn garnkombination og en flot model. Hun laver nogle rigtig søde ting.

    SvarSlet