mandag den 3. juni 2013

Nu med grå

Jeg strikker ca 10 masker om dagen. Startskudet til de mundtlige eksamener er for længst gået og jeg læser intensivt!! Mundtlig dansk venter på torsdag, så er jeg dansklærer. Didaktik venter d. 17. juni og så er jeg færdiguddannet (igen!). Jeg glææææææder mig!

Men derfor er der ikke tid til strik, næsten ikke. Kom lige til at slå op til min cardigan i dag. Jeg skulle bare lige lave en strikkeprøve, så projektet var til at gå til, men som så ofte før, førte det til at jeg fik slået op og strikket et par pinde. Nu er det lagt væk igen. Narragansett skal være færdig først og det samme skal eksamen.


En tråd alpaka, en tråd kid Silk. Det er himmelsk blødt!

7 kommentarer:

  1. Det ser virkelig himmelsk blødt og lækkert ud :-)
    Ja strik kan nemt friste til liiige en pind mere.
    Held og lykke med eksamen.

    SvarSlet
  2. Hej
    Sikke du frister dig selv med et stykke lækket strikke tøj og så her midt Odin eksamenstid. Kruser finger for dig, at alt går godt og fremtiden byder på masser af arbejde til dig.

    SvarSlet
  3. Uhm, det er svaert at holde nalderne fra pindene hihi. Poej poej med eksamen.

    SvarSlet