lørdag den 8. juni 2013

Narragansett i honning

Så er den af pindene, det er godt for den egner sig ikke til at blive strikket i solen :) Det er en varm og lidt krads sweater som egner sig bedst til efteråret og vinteren. Jeg kunne godt finde på at strikke den igen i mere sommeregnet version. Garnet er ellers en mohair, alpaka og merino blanding fra garnudsalg, men den er ikke helt så blød som jeg troede. Pyt med det, jeg er ikke det mindste uld-sart!





Faktaboks: 
Opskrift: Narragansett
Str: XL
Garn: Merino/alpaka/mohair fra Garnudsalg i farven Honning
Pinde 4,5
Ændriner: Strikket en anelse længere på ærmer og krop.

20 kommentarer:

  1. Den ser lækker ud.
    Flot farve du har valgt.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Vildt flot, si'r jeg bare! Misundeligt! :-)

    SvarSlet
  3. Den er tæskelækker, sej og flot :-) Wow:-)

    SvarSlet
  4. Hold nu op hvor er den lækker, i klæder hinanden :-))

    SvarSlet
  5. Hej

    Du ser godt ud i den trøje, kan godt forstå du er tilfreds med den.

    SvarSlet
  6. Hvor er den super smart.:-)

    SvarSlet
  7. Både du og din sweater er smækker lækker:)

    SvarSlet
  8. Ikke ligefrem silkeblød, men hammerflot på dig! ih, hvor er du en sild :-)

    SvarSlet
  9. Flot !
    og fed detalje der forneden.
    Jeg kunne forestille mig en sommermodel i noget bomuldshør eller tweed?

    SvarSlet
  10. Synes at den klæder dig rigtig godt - og så fin med den skønne detaljer i raglandelen og forneden...

    SvarSlet
  11. Hvor er den skøn. Jeg kan godt lide det enkle med de diskrete detaljer.

    SvarSlet
  12. En super flot model med lækre detaljer. I klæder hinanden rigtig godt :)

    SvarSlet
  13. Hold op hvor I klaeder hinanden. Den farve er rigtig god til dig og jag skal love for at du har haft turbopindene fremme hihi. Efteraarstroeje???? Jamen saa passer den da fint il nu hihi, ihvertfald hernede :-).

    SvarSlet
  14. Forrygende billede af både dig og trøjen, som klæder dig supergodt. Det er en lækker trøje og en sød model. Garnet ser ellers lækkert blødt ud og jeg kan godt lide det lidt lådne look det har. Hvor mange gram har du brugt til trøjen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :). Jeg har brugt ca 560g

      Slet