torsdag den 20. juni 2013

Mere Lady Marple

Først og fremmest vil jeg sige TUSIND TUSIND tak, for alle de søde lykønskninger jeg har fået, fordi jeg er blevet færdig som lærer, jeg er helt overvældet over, at så mange gider at bruge tiden på at skrive. Det vidner endnu engang om, hvor vidunderligt et sted Blogland er!!!

Om et ærme og noget samle-masker-op-og-lave-knaphuller-osv-halløj, er Lady Marple færdig.... Den er for lille tror jeg. Men alpaca vokser tit i vask, så det håber jeg virkelig også at det gør denne gang!!!!





Til sidst vil jeg bringe en glædelig nyhed. Strikkelykke er tilbage i blogland efter et års pause, (en Ph.d. kan tage pusten fra de fleste!!). Hun er den skønne kvinde der i sin tid fik mig til at blogge, og det er jeg evig taknemlig over. Kig forbi Lykkes blog, den er helt skøn og fuld af strik!!! Og hun fortjener en varm velkomst tilbage i blogland!!!

12 kommentarer:

  1. Hvor er din lady marple smuk og i en skøn grå farve.
    Jeg håber garnet tilpasser sig, så du kan nyde godt af den flotte model :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den Lady Marple fantastisk smuk !
    Jeg vil kigge forbi Lykkes blog.

    SvarSlet
  3. Hvor bliver den smuk :) jeg er startet på Peasy bare uden hulmønster - er ikke til for mange dikkedarer ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er du bare sød :-) Mange tak!! - og hvis cardiganen bliver for lille, så må den da gerne bo lidt hos mig ;-)

    SvarSlet
  5. Fornemmer at det bliver en smuk cardigan, når den bliver færdig. Håber den "vokser" lidt så den passer dig. Ellers er jeg sikker på, at du sagtens kan finde et nyt "hjem" til den...

    SvarSlet
  6. Hej
    Øv at den er blevet for lille, hvilken str? Kryser finger for at den bliver perfekt efter vask.

    SvarSlet
  7. Den bliver smadder flot, håber den ender med at passe.
    Jeg har været forbi Lykkes blog, det er dejligt hun er tilbage igen.

    SvarSlet
  8. Hej Camilla. Tillykke med din superflotte eksamen. Vi har savnet dig på Friskolen. Jeg har sladret til Marianne om den eksamen, så hun vil sikkert spamme dig med tilbud om vikartimer. Jeg har nydt din skønne blog hjemme. Det er superinspirerende at følge med i, hvad du laver. Tak for det.
    Håber vi ses i Ugelbølle.
    Kh
    Alice.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Alice, hvor hyggeligt at du besøger mig herinde :-)
      Tak fordi du har sladret, jeg vil nemlig meget gerne tilbage til friskolen igen!!!
      Hils derude!
      KH Camillla

      Slet
  9. Se smuk ud :-) Mon ikke den kommer til at passe.

    SvarSlet
  10. Den ser jo utrolig nydelig ut! Jeg er på jakt etter det perfekte cardigan-mønsteret; gleder meg til å se den helt ferdig:-)

    SvarSlet