onsdag den 12. juni 2013

Lady Marple on its way

I min jagt efter den perfekte grå cardigan, fandt jeg med jeres dejlige indspark denne model! Der er blogverdenen fantastisk! Marianne foreslog Lady Marple, og den faldt jeg for. Den kom på pindene og har opslugt mig 100% siden. Garnkombinationen er så lækker at man strikker blot for at mærke garnet :-). Jeg har lige en sidste eksamen på mandag inden jeg kan kaldes fru lærer, og når jeg trænger til en lille pause, løber jeg til pindene. Det er lidt skidt i forhold til at rengøring plejer at være den optimale overspringshandling.....








19 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud! Held og lykke med eksamen!

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at være en rigtig dejlig sammensætning af garn og mønster. Rigtig god læselyst

    SvarSlet
  3. Åh den er skøn Lady Marple - den har jeg også til at ligge i bunken af strik, der skal på pinde. Dit garn ser vildt lækkert ud - hvad strikker du i ? Glæder mig så meget til at se mere af den .....
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie
      Den bliver bare SÅ lækker!!! Jeg strikker i en tråd drops alpaca og en tråd kidsilk, også fra drops.
      Jeg glæder mig også til at se mere af den !!! :-D

      Slet
  4. Vilken fin kofta! Hamnade genast på min "att sticka" lista.

    SvarSlet
  5. Hvor blir den flot - dejligt du kunne bruge mit forslag :)
    Har selv lyst til. At strikke den - når jeg lige er færdig med alt det andet ;0)

    Pøjpøj med eksamen

    SvarSlet
  6. Den bliver så lækker kan jeg se.
    Held og lykke med eksamen.

    SvarSlet
  7. Nøj hvor blever den lækker :-) blyglans er et godt sted til at få gode råd. Glæder mig til át se mere af den. Held og lykke med eksamen.

    SvarSlet
  8. Du har fart på - hurra for overspringshandlinger ;-) Glæder mig til at kramme dig med trøjen på!!

    SvarSlet
  9. Den ser grumme god ud ;)
    Pøj Pøj med eksamen.

    Yt.

    SvarSlet
  10. Pøj pøj med eksamen :) Glæder mig rigtig meget til at se det færdige resultat. Hvis nu man selv får lyst til at strikke den - kan man så downloade på andet end fransk? - og er den såen til at gå til for ikke-alt-for-sprogkyndige? ;)Kh Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte.
      Den findes også på engelsk, og er ikke særlig besværlig :)
      Held og lykke

      Slet
  11. Hej
    Spænde at du snart er færdig, kryser finger for dig.
    Endnu en dejlige trøje som jeg tænker at den må jeg da strikke, for den er da total fed. Men ak nej den er jo på engelsk, jeg må altså finde ud af lære mig det. For der findes en masse fed trøje. Nå men jeg vil glæder mig til at se din og dig i den.

    SvarSlet
  12. Hvor ser den bare fin ud. Sikken et flot mønster !
    held og lykke med eksamen.

    SvarSlet
  13. Den ser rigtig god og vamset ud. Og flot graa farve.
    Krydser fingre for mandag.

    SvarSlet
  14. Den ser ovenud lækker ud, din grå :-) Held og lykke med eksamen - dejligt, at der kun er 1 tilbage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, godt at "se" dig igen!!

      Slet