lørdag den 4. maj 2013

Lemoncurd og scones

Jeg har aldrig forsøgt mig med hverken scones eller lemoncurd før. Begge dele så nu ud til at være ret let, men man skal ikke skue hunden på hårene......
Min curd blev ikke rigtig stiv..... jeg forsøgte mig med et ekstra æg og ivrig piskning, og efterfølgende at tilføje lidt kold smør, det virkede!! Den smager fantastisk!! Mine scones er lige kommet ud af ovnen, de ser fine ud, håber de smager godt :)



Man forbrænder så mange kcal ved piskning, at man kan spise alt det curd man vil :-)



7 kommentarer:

  1. Er så vild med hjemmegjort lemoncurd. laver det af og til (af og til fordi husbond ikke bryder sig om det)

    SvarSlet
  2. Mums! Det lyder lækkert!

    SvarSlet
  3. Tjohei! Bli med på gibort, så blir det kanskje en cupcake også :)) Stones er nydelig, men lemoncurd har jeg aldri prøvd, det var fristende! Ha en fin dag! Siv

    SvarSlet
  4. Scones, skulle det stå.. ;)

    SvarSlet
  5. Øj, hvor ser det lækkert ud - hjemmebag og hjemmegjort pålæg holder bare!

    - Anne

    SvarSlet
  6. Mine tænder løber helt i vand :) mums

    SvarSlet
  7. Lemoncurd mums I looooooooooove.

    SvarSlet