fredag den 10. maj 2013

Hulkrus hulkrus hulkrus

Jeg er begyndt på ærmerne til den lille hulkrus trøje Poppy. Jeg strikker str 4 år, jeg havde hovedløst kastet mig ud i en størrelse uden modtager, men er endt med at måle mig frem til, at mindstepigen på næsten 7 godt kan passe den, hvis jeg bare strikker den lidt længere. Modellen er vist lidt bred i det.... Ellers overvejer jeg om jeg bagefter kan lave den om til en cardigan? Den tid den udfordring.....

Projektet opbevarer jeg i en nyligt indkøbt kurv. Så tager jeg bare den under armen hvis jeg nu skulle få den ide at strikke et andet sted :)











14 kommentarer:

  1. Supert. Der mangler bare lige en termokande, saa er din kurv perfekt.

    SvarSlet
  2. Sikke skønne farver du bruger :-) lidt godt chokolade er der ogå plads til.
    God weekend

    SvarSlet
  3. Den bliver smuk, det er nogle vidunderlige farver.

    SvarSlet
  4. Hej
    Den bliver total fed, hun vil elske den.

    SvarSlet
  5. hvor er den fin
    både mønster og farver.

    SvarSlet
  6. Sikke nogen lækre farver du har fundet frem. Den bliver flot den Poppy :-)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det godt ud Camilla :)

    SvarSlet
  8. Farverne er fantastiske, Camilla!

    Håber den får en fin størrelse til den yngste, så den smukke Poppy kan blive indenfor hjemmet fire vægge :-)

    SvarSlet
  9. Dén er nem at lave til cardigan. Hverken fugl eller fisk bloggen har lavet modellen til voksne hvor du kan inspireres til børnemodellen. Kh Didde

    SvarSlet
  10. Den bliver rigtig prinsesse skøn. Enhver lille piges drøm.

    SvarSlet
  11. Jeg har aldrig rigtig været til hulkrus men nu har jeg ændret mening. Dit farvevalg gør det fantastisk :)

    SvarSlet
  12. Smart med kurv - lækre farver - og det er faktisk helt sjovt at strikke hulkrus :-) Glæder mig til at se mere :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er den lækker! Har længe drømt om at strikke en til Jonathan.. Men det må blive til vinter.. Har så mange projekter ud over baby lige nu, at jeg lige skal færdiggøre alting..
    ;)

    SvarSlet