torsdag den 23. maj 2013

Esthers Poppy

Så er Poppy endelig blevet færdig. Det har taget sin tid, men er alle timerne værd. Den passer Esther perfekt og jeg er meget meget tilfreds!! Jeg har spytsplejset undervejs så jeg slap for at hæfte alle de ender, der er utrolig mange farveskift! Jeg ville aldrig strikke den i et garn hvor man ikke kan spytsplejse!!

Jeg har strikket den største størrelse 4-5år, men strikket den en del længere. På bærestykket har jeg strikket lidt flere runder mellem indtagningerne. Den passer fint en str 7 år nu.









Faktaboks:
Opskrift: Poppy fra Amimono knit collection 2010
Forbrug: 160g Blackhill højlandsuld fra Garnudsalg
Pinde 3 og 3,5. Knit Pro
Str: 4-5 år, men så lang at den passer str. 7.




27 kommentarer:

  1. Den er bare så flot, virkelig en " tøses " trøje :0)

    SvarSlet
  2. Den er blevet super flot

    SvarSlet
  3. Den er super fantasitisk flot !
    helt vild fed - også i farvekombinationen.

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk. Det er helt klart den flotteste farvekombinationen jeg har set i en hulkrus-trøje.
    Og hvor er den lille dame sød:-)

    SvarSlet
  5. Wauw, siger jeg bare - og labber synet af de smukke farver i mig!

    SvarSlet
  6. Så fine de er de to sammen :-) skønne farver du har brugt.

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin ...
    lækre farver ♥

    SvarSlet
  8. Nydelig! Den sarte rosafargen står fantastisk fint til kontrastfargene:)

    SvarSlet
  9. Den er så smuk! Virkelig skønne farver og kan godt forstå du har spytsplejset undervejs ;-)

    SvarSlet
  10. Den er så fin! Veldig flott! Og veldig lurt med spyttspleis, det var alle endene som holdt meg igjen på å gjøre det som mønsteret sier. Jeg jukset og brukte Kauni :)

    SvarSlet
  11. Heilt nydeleg!! Den sarte rosa mot dei sprelske fargane - vedunderleg!!

    SvarSlet
  12. Avra hvor er den flot!

    SvarSlet
  13. Hej den er total fed, og hun ser rigtig godt ud i den. Hun må være glad da den er kommet af pinde.

    SvarSlet
  14. Wow den er flot! Er imponerert at du fik den færdiggjort, var en UFO rigtig lenge hos mig, før den blev rækket op.

    SvarSlet
  15. De klæ´r hinanden de to. Sød tøs - flot trøje.

    SvarSlet
  16. Åh Camilla. Hvor er den bare LÆKKER!!! WAUW! Smukt smukt smukt!

    Men der er altså lige eeen ting jeg undrer mig over - hvad vil det sige at spytsplejse? Den forstod jeg virkelig ikke :D ;)

    SvarSlet
  17. Jeg har glædet mig til at se den færdig. Hvor ER den bare skøn på pigen, de klær hinanden ;-)

    SvarSlet
  18. Den er bare blevet så flot - en smuk trøje til en smuk pige :)

    SvarSlet
  19. Hvor er den flot, nogle vidunderlige prinsessefarver du har valgt.

    SvarSlet
  20. Gisp den er flot.
    Jeg er fuldstændig vild med den pigede udgave du har lavet. Den er perfekt.

    SvarSlet
  21. Hvor er den flot. Smukke afstemte farver:-)

    SvarSlet