søndag den 28. april 2013

Hulkrus

Jeg har siden Amimono 2010 udkom, haft en forkærlighed til Poppy. Jeg har ikke haft mod på projektet, jeg syntes det så så bøvlet ud. Men i går kom jeg til at slå masker op, jeg har haft så meget højlandsuld stående i bogreolen, og jeg bliver så inspireret af at se på de forskellige farver. Og de passer perfekt til at strikke en Poppy. Jeg strikker str 4 år. Jeg ved ikke helt endnu hvem den er til, jeg kender ikke så mange tøser i den alder, men jeg skal nok finde en modtager, har da en enkelt eller to i tankerne :)




Farverne er alle Blackhill Højlandsuld: Lyng, buksbum, havregrød, candyfloss, andeæg, pæreskræl, meleret rose og konkylie. Jeg er vild med farverne, de klær hinanden!!

18 kommentarer:

  1. Åh ja - det bliver en rigtig sød tøsetrøje.

    SvarSlet
  2. De farver er da super lækre - glæder mig til at se trøjen :)

    SvarSlet
  3. Så fint! Jeg elsker fargerike klær til barn:)

    SvarSlet
  4. Jeg har aldri sett "Poppy" før, men så nyyydelig! Og fargene du har valgt er skjønne. Gleder meg til å se det ferdige resultat:-)

    SvarSlet
  5. Nøj hvor ser det godt ud, glæder mig til at se den færdig , måske man skulle bestille lidt flere farver.

    SvarSlet
  6. Hej

    Sikke en masse fine farver du har gang i, det kan da ikke blive svært at finde en ejer til den. Det er også en af de modeller jeg har lyst til at strikke men med de to drenge jeg har her tror jeg ikke dn vil falde i god jord. Hihi. Nej holder mig til mit sjal og søsters trøje.

    SvarSlet
  7. De klæder hinanden så smukt..

    SvarSlet
  8. Åh så fin med flotte farger, og en veldig god måte å bruke litt av alt restegarnet...! Takk for tipset, blir nok en slik snart :o)

    SvarSlet
  9. Jeg glæder mig til at se mere. Jeg er også ret glad for højlandsuld. Det bliver så dejligt blødt når det er vasket.

    SvarSlet
  10. Poppy er bare så smuk !
    og - som du siger - et perfekt reste projekt. Højlandsulden er i smukke farver.

    SvarSlet
  11. Smukke farver, synes du er modig, jeg begyndte pa den da jeg var gravid med min datter i 2010, men det var bare det kedeligste strik (for meget bøvl med at løse knuder på garnet, når det drejede sig omkring hveranden). Endte med at række den op og strikke noget helt andet når jeg var halvvejs færdig med den. Men den vil være så flot hvis du klarer at gøre den færdig :)

    SvarSlet
  12. Næste gang slår du bare op til str. 40 år - så skal jeg gerne være en glad aftager ;o) Den ser super fin og lækker ud. Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  13. Så smukt ...
    Mit nyeste strik er også højlandsuld med flere af "dine" farver :)

    SvarSlet
  14. Nydelig! Har alltid hatt lyst til å strikke den, og dine farger var jo helt nydelige. Kan ikke se noen løse tråder, fester du de underveis eller tar du trådene med?

    SvarSlet
  15. Bryndis og Gnist: Jeg sptysplejser,så slipper jeg nemlig for at strikkehæfte, eller hæfte alle ender med en nål...

    SvarSlet
  16. Dejlige farver du strikker i Camilla, den bliver rigtig super pige sød.

    SvarSlet