tirsdag den 2. april 2013

Handlen er i hus

For noget tid siden lavede Mette og jeg en byttehandel. 
I dag modtog jeg min del af handlen. Jeg skulle selv blocke det, for det er mig der har blockingwires. Jeg har brugt mindst en halv time, det kræver lidt øvelse at få de wire til at makke ret. Men nu ligger det som det skal.

Det er noget af det smukkeste strik jeg har set. Men sådan er hun, hende Mette. Hun er fænomenal til det der lace!!

Jeg glæder mig som en vanvittig til at hive wirene ud i morgen og tage det på ud i foråret. Håber der er sol til smukke billeder!


7 kommentarer:

  1. Det er utroligt smukt, kan godt forstå du glæder dig til at få det i brug.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej er det fra drops garnet? Ved du om Mette syntes at opskriften var svær at strikke? Er helt vild med det og har en kær ven som ville elske det. Så tænkte at jeg kunne prøve det om opskriften var ok. 😊

      Slet
    2. Hej :)
      Det er strikket i Drops Lace. Mette syntes ikke det var svært, men det syntes hun aldrig, så jeg ved ikke om det er nogen garanti :D

      Slet
    3. Gigi nej sikket ikke men så kan hun jo måske hjælpe mig når jeg ikke forstår en pind måske af det engelske. Strikke kan jeg.... 😊😝
      Yarns suggested
      Classic Elite Yarns Silky Alpaca Lace

      Slet
  2. Jamen fantastisk. Får vi ikke et billede, hvor det er i brug?

    SvarSlet
  3. Det ser ualmindelig smukt ud. Sikken fint stykke arbejde.

    SvarSlet
  4. Utrolig smukt lavet :) Jeg kunne også godt tænke mig at se et billede af det i brug.
    Kh Dorte

    SvarSlet