torsdag den 14. marts 2013

The Sleeve

I havde ret. Jeg nåede at blive færdig, men det holdt hårdt, jeg får altså ømme skuldre af at strikke på pind 8, især når jeg har lidt travlt og ikke veksler med andet strikketøj. Men pyt, jeg er fin igen og min PC sleeve blev færdig og nevøen fik den i går. Han passer tit mine piger når jeg er i skole onsdag aften. Så den skule være færdig til i går. Vi vaskede den først da han kom herud, for den skal formes i våd tilstand, så jeg skulle bruge hans computer til at forme efter. Man putter lige computeren i en plastiskpose og så ned i den valkede sleeve, og så kan man hive i højde og brede indtil den er som den skal være.
Nevøen er glad! Og så er jeg glad :)







Førbillede af den kæmpe eskimopose.

Faktaboks:
Idé fra Unikarina
Pinde: nr 8
Garn: 9 nøgler grå eskimo


5 kommentarer:

  1. Det vr jo en hel sweater inden turen i maskine.
    En rigtig god beskyttelse til computeren :)

    SvarSlet
  2. Hej

    Det er jo næsten en hel sovepose til mindste datteren. Hihi det ser nu rigtig godt ud efter vaske, og det passer jo fint.

    SvarSlet
  3. Smart, den kan jeg godt forstå han blev glad for!

    SvarSlet
  4. Jeg vil godt lige høre hvilken temperatur du har vasket på?

    SvarSlet
  5. Det er så vildt hvor meget det krymper. Man strikker og strikker - og så en tur i vaskemaskine og så har man en lille sleeve. Dejligt at nevøen kan lide den - og det er bare så fedt når de giver udtryk for noget, som de gerne vil have.
    Jeg synes at den er skøn. Jeg ville gerne lave én til vores tablet. Men kæresten kan ikke lide uld - så jeg må finde en anden løsning.

    SvarSlet