fredag den 8. marts 2013

Nyt garn & Nye pinde

Så er der flyttet nye venner ind.
De er smukke. De hedder Kornblomst, Gollum (det fedeste navn til et garn!), Græshoppe, Buksbom og Lyng. De får lov, at stå et godt sted i bogreolen, så jeg kan kigge på dem. De er ikke købt til noget bestemt formål, jeg kan bare godt lide, at have højlandsulden i mange farver. Det er sjovt, at have dem stående i reolen og så flytter jeg lidt rundt på dem. Det er tit sådan jeg bliver inspireret og finder nye farvevenner.



Garn var ikke det eneste der kom med pakken. Jeg har også bestilt ChiaoGoo pinde. Jeg er egentlig ret godt udstyret i Knit Pro, og jeg er også rigtig glad for mit Knit Pro. Men jeg blev så fristet af at have pinde i de skæve størrelser: 2,75, 3,25 og 3,75. Desuden er der blevet talt så varmt om ChiaoGoo, jeg var nød til at prøve. Jeg ved at Ulla, er meget glad for hendes.
Jeg har bestilt det lille sæt. Der er 7 sæt pinde med.




Jeg har lige et PC sleeve på pinde 8, jeg skal have færdigt, inden jeg skal strikke med de nye pinde. Eller måske er jeg lige nød til, bare at teste dem lidt bare en lille smule.... :)

10 kommentarer:

  1. Mums lækkert, jeg kan også godt lide at have mit garn stående på reol, flotte farver som man kun kan komme i godt humør af

    SvarSlet
  2. Hej
    Fedt garn du har købt, det er også nogle af de farver jeg købte med hjem sidst da jeg handlet hos garnudsalget.
    Jeg købte villum som i en kontrakt farve til noget Mads Nørgård aktivt jeg har tænk at jeg skal nå at strikke en dag. Den er simpelhed for lækker.
    Glæder mig til at se hvad du får ud af dit garn.

    SvarSlet
  3. Hold da fest, nogle skønne farver, dem kan man da kun blive inpireret af

    SvarSlet
  4. Skønne farver :) Er spændt på at høre, hvad du synes om pindene.

    SvarSlet
  5. Skøn garnblomst du har valgt.. Jeg gør som du, stiller til skue og bliver inspireret:)
    Jeg er spændt på om du er lige så glad for pindene som jeg .. Du må da bare lige slå et eller andet op på dem, og vente med dit PC sleves. Og dog det kan du jo ikke bare gøre, nevøen venter jo;))

    SvarSlet
  6. Sikke smukke farver - har også lidt på vej fra pusheren :) glæder mig. Pindene har jeg til gode til en anden gang ;0)

    SvarSlet
  7. wow, det var da lige en lækker garnpakke, og så med pinde. Hvad er pindene lavet af? Kan ikke rigtigt se det.

    SvarSlet
  8. Lækkert garn og en god måde at gå og blive inspireret på!! Pindene ser spændende ud!

    SvarSlet
  9. Skønne farver du har fået hjem til skue og ny inspiration ;-) det bliver spændende med de nye pinde.
    Majbritt

    SvarSlet
  10. Fine farver som man ikke kan undgå at blive inspireret af. Også fine pinde tror jeg. Jeg er spændt på at høre, hvad du synes om dem.

    SvarSlet