tirsdag den 5. marts 2013

Hækle hækle hækle.....

Jeg har kun tre kedelige strikkeprojekter på pindene, jeg har nemlig lovet mig selv, at storetøsens zigzag tæppe skal være færdigt, inden hun syntes, det er mega kikset og ikke gider at have det alligevel!

Så jeg hækler og hækler og hækler, op ad bakken og ned igen, op ad bakken og ned igen. Igen og igen og igen.
Jeg kan faktisk godt lide det. Det er genialt til TV, for det er så langt, at jeg kan have det over mig imens jeg hækler!

Jeg mangler "kun" 27 striber, så er det langt nok til hendes seng.








8 kommentarer:

  1. Wow, hvor er det smukt. Du er da et multi-talent til håndarbejde :)

    SvarSlet
  2. Det bliver utrolig smukt. Det vil hun sætte pris på resten af livet tror jeg.

    SvarSlet
  3. Superflot tæppe med dejlige farver man altid vil kunne glæde sig over!

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig dejligt ud i de smukke farver, du har valgt

    SvarSlet
  5. Hej Camilla
    Hvor er det smukt :) -
    Man bliver virkelig glad af at se på det
    Knus og fortsat go hækl lyst

    SvarSlet
  6. Så fint teppet blir! Kjenner den følelsen med store og litt kjedelige prosjekter,
    Man har lyst til å begynne på noe nytt....men så blir det ekstra stas når man er ferdig med det store arbeidet!!!
    Koselig å hekle på et teppe som man samtidig kan ha over seg i sofaen...
    Lykke til, bare noen striper igjen så er du i mål!
    Kh nina

    SvarSlet