lørdag den 30. marts 2013

Candyfloss

Jeg syntes simpelthen det ligner candyfloss, det er lige til at spise.
Jeg strikker og strikker, for jeg er vild med garnkombinationen, det er SÅ lækkert at strikke i! Og jeg tror også resultatet bliver godt, jeg har lige prøvet den på, og det tegner godt.

Opskriften hedder Redy, og kan hentes på Ravelry.

Den strikkes fra vrangsiden, for det er glatstrikken der skal vende ind. Første billede er vist som den strikkes, andet billede som den skal se ud, når den vendes.




Jeg er vild med kraven, den falder SÅ flot!

15 kommentarer:

  1. Nydelig! Har noe angoragarn som trenger å bli en genser, etter to forsøk på en annen genser som ikke funker. Digger redy!

    Og for en sukkersøt kombo! mums!

    SvarSlet
  2. Ej, den er godtnok lækker. Har lagt linket ind på min lange liste over "vil rigtig gerne strikke"-projekter. Tak for henvisningen :-) Glæder mig til at du fremviser det endelige resultat.

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at være en rigtig flot farve, rigtig pige-lyserød uden at være prinsesse-kvalm.

    SvarSlet
  4. Den ser ud til at blive virkelig lækker... Og en skøn farve - Jeg glæder mig til at se den færdig!

    SvarSlet
  5. Mums lækkersulten kunne man godt blive, var også lige forbi ravelry fra dit link, hvor bliver det en dejlig trøje

    SvarSlet
  6. Saadab eb rigtig fluffy candyfloss hihi. Farven er der. Og hvor ser det bloedt og laekkert ud.

    SvarSlet
  7. Hej

    Det bliver da en rigtig fed trøje du får dig. Lige din farve😊
    God påske til dig

    SvarSlet
  8. Uhm den ser lækker ud - ikke spor klistret !? ;0))
    Den er også på min todo liste :)

    SvarSlet
  9. Den er simpelthen så skøn den farve :) Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  10. Den der lækker ud. Hvilket garn har brugt? Kh Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva
      Det er en tråd Kid Silk fra Drops og en tråd Blackhill højlandsuld fra Garnudsalg.

      Slet
  11. Skøn farve og spændende model!

    SvarSlet
  12. Åhhh blødere end blødt - og sødere end sødt :o) Smuk farve og man kan næsten fornemmes strikken blødhed.Glæder mig til at se dig i den....

    SvarSlet
  13. Du har ret det ligner næsten candy floss, men din lyserøde farve er nu pænere, lidt mere blid og sart.
    Blusen bliver supersød, den har jeg ikke set før.

    SvarSlet
  14. Det ser simpelthen super lækkert ud.
    hilsen Mona

    SvarSlet