fredag den 22. marts 2013

Camomille nr 6

Denne Camomille har været på pindene længe, måske et halvt år. I går blev den sidste tak strikket og i dag er den blevet blokket med mine nye blockingwires fra Fandango. De fungerer ret godt!

Farven er svær at gengive. Den er IKKE pink, men mere gammelrosa. Det er strikket i højlandsuld fra Fandango i farven Rosebud og Malabrigo lace i farven dusty fra Fandango. Det er blevet så skønt. Jeg foretrækker at strikke camomille i netop disse to garner, højlandsuld og malabrigo lace. De fungerer perfekt sammen!







Dette er den 6. camomille. Vi du se de andre kan du klikke på disse links

Camomille 1: Isblå til min mor
Camomille 2: Kamillefarvet til mig selv
Camomille 3: Pink til mig selv
Camomille 4: Mulvarp og vandmelon til en veninde
Camomille 5: Blå og blå til en veninde








18 kommentarer:

  1. Lækker farve. Jeg har også strikket et par stykker.
    Får helt lyst til at gå igang igen med en ny farve ;-)

    SvarSlet
  2. Åh, mums, den farve er lækker...... Det gør ikke noget at tingene er længe undervejs når de i den grad er værd at vente på!

    Jeg er kun igang med mit 5. Camomille; har endda overvejet at trævle det op, men nu får jeg helt lyst til at strikke det færdigt. Eftersom jeg stadig ikke har strikket et sort, kommer der altså også et sjette Camomille herfra - engang!!!!!

    SvarSlet
  3. Flot flot flot. :)
    Overvejer også at lave nr 2, jeg er bare ikke så god til gentagelser
    Skriver bag øret at fandango har blocking wire. Det ønsker jeg mig nemlig :)

    SvarSlet
  4. Camomille er så hyggelig at strikke og så smuk når det er færdigt.. Det tåler sagtens en hvilepause, når der kommer mere spændende projekter på pindende..
    Hvor er din gammelrosa version utrolig smuk Camilla.
    Jeg har kun strikket et enkelt og det er ikke engang ret lang tid siden, men jeg skal helt sikkert have flere på pinden...

    SvarSlet
  5. Hej
    Det er utroligt smukt. Det er også en af mine farritter i garn til det sjal.
    Er det til dig selv?

    SvarSlet
  6. For et nydelig sjal! Imponert over produksjonen din - dette siste er min favoritt:)

    SvarSlet
  7. Sikken smuk farve - og utroligt flot mønster !

    SvarSlet
  8. Skikkelig deilig farge!
    Nydelig sjal!

    SvarSlet
  9. Dejlige farver. En meget smuk nr. 6.

    SvarSlet
  10. Imponerende at strikke seks styk, Camilla. Jeg kan vist kun prale af tre ;-)

    Farven er rigtig flot!

    SvarSlet
  11. Blir aldri lei Camomille,det er så vakkert :) Ønsker deg en fin påske :)

    SvarSlet
  12. Imponerende med seks stykker! Og så inspirerende med alle fargene! Jeg har kun strikket ett i hvitt, det er førstevalg når jeg skal ut døren. Og ser at jeg trenger flere...

    SvarSlet
  13. Utrolig smukt sjal lige som de andre du har strikket.
    Den garnkombination vil jeg skrive mig bag øret.

    SvarSlet
  14. Utrolig smuk camomille , flotte farver du har valgt.
    Imponerende du har strikket 6 varianter :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare smukt. Jeg drømmer om at strikke det en dag, så jeg vil lige notere dine garnhenvisninger.
    Hvor mange fed/ngl bruger du af hver til et sjal?
    Kh C

    SvarSlet