søndag den 10. marts 2013

Camilla Babe

Jeg har strikket Camilla Babe til lille Veronika, (hvem skulle ellers strikke en Camilla Babe :-)?? )
Hun er blevet døbt i dag, og har bl.a fået denne lille sag.
Den har været færdig nogle dage, men jeg har ikke kunne vise den frem, den har været hemmelig. 
Det samme har Veronikas navn. Hun kom til verden i december, men først ved dåben i dag, blev navnet afsløret. Vi har været så spændte!!

Det er et skønt strikketøj, dejlig og sjov at strikke. Jeg har strikket en mønsterrapport mere end opskriften forskriver, den så så kort ud.

Veronika har ikke prøvet den endnu. Jeg håber den passer. :)






Faktaboks:
Opskrift: Camilla Babe
Pinde: 4,5
Garn: Onion, økologisk bomuld/merino i farven sorbet.
Størrelse: 6 måneder
Ændringer: Ja, jeg har strikket en mønsterrapport mere end opskriften siger. Desuden har jeg lavet 8 indtagninger yderligere, ved raglan da jeg lukkede af.

15 kommentarer:

  1. Sød model i skøn, skøn farve til den lille pige!

    Aih, altså, hvordan kan man holde navnet hemmeligt så længe? Skal da nok lige love for at der var tid til at få bygget en stor spænding op!!!!

    SvarSlet
  2. Hej den er super skøn, det kunne være man skulle prøve det mønster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi sikket ikke kunne jeg se den er desvære på engelsk. Måske jeg skulle tag et kursus i at læse engels opskrifter om de findes nogle steder. Men fin er den

      Slet
  3. Nøj hvor er den sød - og skøn farve
    Nej hvem andre end dig sku strikke en Camilla Babe ;0))

    SvarSlet
  4. Smukt navn og smuk trøje :0)

    SvarSlet
  5. Skøn bluse og skøn farve :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den sød. Fint farvevalg :)

    SvarSlet
  7. Det er da den skønneste sorbet farve... Mums...

    SvarSlet
  8. Sikke dog en sød lille ting i en skøn farve

    SvarSlet
  9. Den er da bare superskøn! Den må jeg snart have på pindene... :)

    SvarSlet
  10. Den skal jeg lave, den er helt perfekt. Skøn farve, skøn model. Virkelig sød.

    SvarSlet
  11. Den er skøn. Jeg drømmer også om Camilla i voksenudgave - og har lige set den som kjole. Den var fantastisk...

    SvarSlet
  12. Supersøt sweater og nydelig farge til den lille sikkert!
    Tror det var smart med en mønsterrapport ekstra.
    Håper de blir glade for gaven!!! :))
    Det må være fantastisk koselig å få noe så fint
    og hjemmelaget!

    SvarSlet