onsdag den 13. februar 2013

Mit påskeæg

Min farveleg og eksperiment, som er noget med at strikke til sig selv uden opskrift, i den farve man nu lige syntes. Nu ser det sådan ud, og jeg er ret glad...


Nogle af farverne er blevet rigtig gode venner. Fløde karamel og Andeæg leger godt, konkylie er også en god ven. Pæreskræl er god til at sætte lidt fut i det hele og rullesten kan man bare altid regne med. Solskin og havregrød er altid gode, især med lidt honning. Geranium rammer ind, og er den eneste farve der ikke er købt hos garnudsalg, men hos fandango.

Jeg glæder mig til den er færdig, det skal den være til påske, det er jo en påskeægssweater :-)

12 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn skøn Farvesammensætning.
    Jeg er så vild med alle de skønne navne på højlandsulden...

    SvarSlet
  2. Smukke, smukke farver - rigtig forårsstrik - det bliver sjovt at se resultatet

    SvarSlet
  3. Hej
    Det er da en trøje som man bliver glad af med alle de der dejligt farver. Den vil passe dig godt.

    SvarSlet
  4. Skønne striber... Glæder mig til at se det endelige påske-resultat. Jeg har selv en stribet trøje i hovedet. Jeg skal bare lige ordne noget først - så skal den på pindene

    SvarSlet
  5. Det ser vildt spændende ud, Camilla. Den vil jeg glæde mig til at se :-)

    SvarSlet
  6. Eeelsker farverne Camilla! :D

    Glæder mig meget til at se det færdige resultat.

    Smil fra Ivalu

    http://ivalusen.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hej Camilla
    Wauw hvor ser det godt ud :)♥
    som Ulla er jeg også vild med farvenavnene :)
    glæder mig til påske :)
    knus ♥

    SvarSlet
  8. De farver står bare rigtig godt sammen :o)

    SvarSlet
  9. Åj, så spennende! Nydelig farger, og modig gjort å sette i gang et prosjekt til seg selv uten oppskrift! Lykke til, blir gøy å se resultatet.

    SvarSlet
  10. Hold da op nogle dejlige farver og sikken poetisk sammensætning. Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  11. Jeg glæder mig til at se den, den ser god ud.

    SvarSlet
  12. Som altid er der skønne farver på dine pinde!!! Påskeæg eller ej; farver som disse gør glad året rundt!

    Er meget spændt på at se det færdige "produkt", Camilla!

    SvarSlet